středa 24. května 2017

První letní kosmetické novinky

Tento typ článku je u vás stále nejoblíbenější a v poslední době válcuje i pravidelnou měsíční statistiku a jelikož studnice novinek je bezedná, pojďme se podívat na ty nejnovější přírůstky. Některé z nich už přímo zavání létem a prázdninovou náladou.

Limitka Yves Rocher

Yves Rocher má spoustu voňavých lákadel v nabídce po celý rok, ale to mi nebrání v tom vyhlížet další a další limitky. Tato letní kolekce se podle mě skutečně vyvedla. Najdete v ní sprchový gel, toaletní vodu a osvěžující sprej na vlasy. Vůně v sobě ukrývá citrusy, letní ovoce a mentol. Už jsem ji v obchodě zkoušela a pořád přemýšlím, jestli půjdu do té toaletky. Na léto by byla fakt pecka. Je to krásná slaďoučká vůně, ale lehce stříhnutá tím mentolem. Vše je navíc za sympatické ceny, toaletka za 250 Kč, sprchový gel za 60 Kč a sprej za 110 Kč.

Paletka Maybelline

Maybelline to stále zkouší se svými paletkami. Tak co, povede se konečně The 24k Nudes? Určitě by si to zasloužila, protože barevně je úžasná a na léto by to byla pecka. Cena je 350 Kč a měla by se pomalu objevovat v drogeriích.

Rozjasňovače Maybelline

Po vzoru Loreal přichází i Maybelline s dvojicí tekutých rozjasňovačů. Kdo máte tyto textury rádi, bude to na léto určitě super volba. Dostupný bude v narůžovělém a poté nude hnědém odstínu. Cena 250 Kč.

Rtěnky Maybelline

Matné rty v létě? Ale kdepak, dáme si do třetice Maybelline a jejich hydratační rtěnky s lesklým efektem. Z těch mám radost, protože já ty lesklejší finiše mám prostě raději. Budou i v krásný růžových obalech, jen se upřimně trochu bojím těch odstínů. Bude to divočina. Cena je 99 Kč.

Rtěnky Revlon



Nové rtěnky nabízí i Revlon a na ty si opravdu brousím zuby. Mají mít gelovou texturu, která je podle mě u rtěnek úplně nejpříjemnější. A navíc obecně věci na rty od Revlon mám hodně ráda. Cena je myslím lehce přes 250 Kč.

Bronzery Bourjois

Letní novinky se objevily i v portfoliu Bourjois. Mně se více líbí pudrový rozjsňovač - bronzer, který kdyby byl v uspokojivém světlém odstínu, tak jdu do něj. Naopak tekutý bronzer mě tady nechává chladnou.

Řasenka Loreal

Pojďme se podívat i trochu do budoucnosti. Řasenka Lash Paradise od Loreal je horkou novinkou v zahraničí a asi jí bude chvíli trvat, než doputuje i k nám. Ale moc se mi líbí a Loreal řasenky jednoduše umí. A mimochodem, taky když se na fotku podíváte jen letmo, tak vidíte Better than Sex od Too Faced? Náhoda? :-)

Suché šampóny Batiste
Zdroj: tiskové materiály Batiste

Batiste také nezahálí a na novou sezónu připravil čtyři nové parfemace svých suchých šampónů. Já osobně mám radši u tohoto produktu jiné značky a navíc mi jeden ,,sucháč" vydrž tak rok, takže mám doma neskutečnou zásobu a tuto limitku si nechám s klidným srdcem utéct. Vy se však na jeden z kousků můžete těšit v jedné z dalších soutěží. A jinak je seženete za 119 Kč v DM drogerii.

Tak co, také na vás dýchlo léto? A na kterou novinku se nejvíce těšíte?

14 komentářů:

  1. Tak zaujaly mě hlavně ty rtěnky, paletka a produkty od YR.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvice me zaujaly rtenky Revlon a Maybelline. Batiste voni krasne, tahle znacka mi vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta paletka a Batiste mě zaujaly nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě zaujala paletka Maybelline. Já mám tu Blushed Nudes a celkem jsem s ní spokojená, tady u té nové se mi líbí odstíny, fakt jsou to takové, které používám nejčastěji. Navíc se mi u těchto paletek líbí skladnost a lehkost. Krásné jsou i rtěnky od Maybelline, tak hlavně ty Revlonu. Mě zaujal i rozjasňovač-bronzer Bourjois, záleží jak moc tmavý bude ve skutečnosti.

    OdpovědětVymazat
  5. Na prvy pohlad riasenka od Loreal fakt vyzera ako od TF Better Than Sex, az ked som si precitala komentar zistujem ze ide o inu znacku :-) Paletke od Maybelline drzim palce hadam to vyjde :-) zaujali ma najviac ruze od Revlonu citam na nich samu chvalu

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to, že tyhle kosmetické novinky značně vysají moji peněženku:-D Ty novinky YR se mi vůni docela zalíbily, taky jsem značně nalomená si aspoň tu toaletku pořídit..no, ale zase vůní mám dost, tak uvidím jak to dopadne:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tolik dokonalých novinek, líbí se mi nejvíce rtěnky od Revlonu a taky Batiste suché šampony. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mě hned napadlo, že Loreal řasenka je nějaká novinková Better than sex:-) Ale tak alespoň kartáček vypadá jinak.

    OdpovědětVymazat
  9. Já právě u Tebe tento článek mám hodně ráda, protože ho vydáváš pravidelně a snad jen u Tebe tento typ článků vidívám :) ještě u Rendy. Mně se líbí všechno, hodně mě zaujal bronzer Bourjois

    OdpovědětVymazat
  10. Ten nový parfém od Yves Rocher máme doma a opravdu dokonale voní ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Tyhle články od tebe miluju :) Na tu řasenku mám políčeno od chvíle, co jsem ji viděla testovat RachhLoves na Youtube! Snad k nám dorazí brzo :)

    Tess Pretty Little Things

    OdpovědětVymazat
  12. Já si myslela, že je to Better than sex, než jsem si přečetla ten popisek! :D Moc se těším na ty rtěnky od Revlonu a Maybellin! <3
    O té nové YR limitce jsem již četla a pokaždé to byla jenom chvála! Budu se tam muset brzy vydat! :D
    Super článek! <3 :)
    S láskou
    ♥ JORIES ♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Mě zaujaly jen ty rozjasňovače. A když jsem viděla řasenky, hned jsem si řekla, že to je Better than sex a to se o dražší značky moc nezajímám a ani se v tom nevyznám :D

    OdpovědětVymazat
  14. Novinky od YR vyzerajú skvelo :) Dnes tam mám cestu, poobzerám sa po nich :)

    OdpovědětVymazat