neděle 31. ledna 2016

Zimní laky na nehty

Je nejvyšší čas započít sérii zimních článků, dříve než nám toto roční období proklouzne mezi prsty. První vlaštovkou jsou laky na nehty, které jsem v poslední době dostala a všechny shodně ladí s aktuálním mrazivým počasím. 


V hlavní roli to jsou třpytky, které já prostě miluji po celý rok, ale v zimě dokážou vyniknout nejvíce. Skvěle je ale doplňuje i ledová fialová a elegantní vínová.

Oriflame B.Intense

Tuto temnou barvu jsem dostala od mamky. Nejdříve jsem se jí trochu bála, protože takhle tmavá barva a ještě krémová, na tom jde vidět každý škrábaneček a oděrka a dlouho to nevydrží. Jenže jsem se docela spletla. 

Lak je nutné nanést ve dvou vrstvách, v první dost pruhuje. Moc tomu nepomáhá ani miniaturní štěteček. Ale naštěstí to jde na nehty nanést poměrně uspokojivě. Zasychá velmi rychle. Výdrž je opravdu super. Sám od sebe zvládne tak 3 dny, ale ve spojení s Essence base a top coatem není problém týden. A to je u takové barvy opravdu pecka. 



Dermacol 15 Pink Stardust

Na třpytivou kolekci od Dermacol jsem se hodně těšila a jejich zastoupení mi zaslalo krásnou růžovo vínovou barvu. I tady jsem se trošku bála výdrže, protože tyhle textury obecně špatně drží napříč značkami, ale i tady jsem byla příjemně překvapená.

Lak by šel určitě použít jen jako efektový topcoat, protože v jedné tenké vrstvě je to jen letmý závan třpytek. Nicméně, já mám takové laky ráda i samostatně. V tomto případě je vždy potřeba udělat první tenkou vrstvu a napodruhé lak na nehty jakoby naťupat a rozhodě ho po nehtu netáhnout. Je to možná trošku pomalejší metoda, ale já třpytky lakuji velmi často, takže jsem na tohle zvyklá. Schne to bleskově. 

Povrch je trochu hrubější, ale nerada takové laky přetírám ještě top coatem, protože pak jdou ještě o něco blběji odlakovat, a to už fakt nechcete. Výdrž je z pohledu jiných laků průměrnější, ale vzhledem k textuře, která má obvykle tendenci se po plátech loupat, tohle vůbec není špatné. Hezký drží až dva dny a poté se nenápadně šoupe. S klidem to jde zamaskovat znovu nalakováním špiček, takže jde výdrž ještě prodloužit. 

Ani odlakování není taková tragédie. Samozřejmě opět s ohledem na texturu. Úplně jednoduché to není, ale jde to i s jen mírnými nadávkami a bez alobalu.



Avon Blue Steel

Tento lak se mi vizuálně líbí nejvíce, nicméně jeho výdrž je velmi tristní. Lakuje se obdobně jako předchozí kousek. Dát první tenkou vrstvu a druhou pečlivě naťupat. Poté plně kryje. Schne bleskově, ale do velmi hrubého finiše. 

Výdrž je bohužel velmi špatná a je to přesně ten případ třpytek, které se vpodstatě okamžitě začnou po plátech olupovat. Po pouhém jednom dni to byla docela katastrofa a některé nehty jsem měla z poloviny dole. Je tedy pravda, že jde dobře korektovat, takže jsem po tomto jednom dni vzala lak znovu a oloupaná místa zaťupala novou vrstvou. Bohužel do dalšího dne se to zase sloupalo, takže šel nekompromisně dolů a je dost možné, že už se nikdy neodhodlám ho nalakovat znovu. Přece jen chvíli trvá, než ho nanesete a zbytky, co na nehtech zůstanou, jdou pekelně blbě odlakovat a nestojí to za tu námahu. 

Foťák na takové barvy zásadně neostří. :-( Tak alespoň pro představu. 



FNUG Stylistica

Na závěr jeden přírodnější kousek z eshopu www.beautyville.cz. Laky FNUG neobsahují toluen a dibutylftalát. Naopak v nich najdete posilující oxid křemičitý, výživné proteiny a vitaminy A, D, E, B. A také stojí téměř 300 Kč, což není úplně nejveselejší.

Jako vánoční dárek jsem dostala tento fialový odstín. Nejdříve jsem se ho bála, protože v lahvičce to zavání levným shimmerem, ale na nehtech to vypadá jinak. Je to krásná fialová s výrazným studeným podtónem. 

Na tomto laku je perfektní jeho blesková aplikace. Pro plné krytí bohatě postačí jedna vrstva, která na prvním nehtu zaschne dříve, než dolakujete ten poslední. Je to přesně takový ten lak, který potřebujete, když se rozhodnete předělat manikúru v deset večer. Za několik málo minut máte vystaráno a můžete jít klidně spát. Lak je naprosto suchý a žádné otisky nehrozí.

Trochu horší je to s výdrží. Pěkný je tak dva dny, pak začíná ,,odcházet". Odlakujete ho poté také během pár tahů. Celý jeho bleskový proces jak nanášení, tak sundávání dokáže lehce tolerovat nižší výdrž. Není totiž žádný problém ho uprostřed týdne nanést znovu.



Avon, Dermacol a FNUG mi byly poskytnuty k recenzi firmami. Oriflame byl dárek od mamky.

Který kousek se vám líbí nejvíce a co v zimě lakujete vy?

13 komentářů:

  1. Jé tak ten Oriflame je pro mě nostalgie, přesně ten samý jsem měla snad v prváku na střední. :-) Jinak jedu v podobných barvách. Hodně teď nosím rudou, protože jsem nehty zkrátila a myslím, že na kratších vypadá dobře. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Růžovoučký od Dermacolu je krásný :) I ten z Avonu se mi hodně líbí. Já mám doma z Avonu okolo 5 třpytivých laků a právě teď na zimu je střídám moc ráda. Někdy na podzim jsem si objednala lak z Oriflamu, krásná červená barva. A od té doby ho lakuju ráda a často, myslím, že je ze stejné řady jako ten Tvůj. Dávám taky 2 vrstvy, protože je to pro mě lepší, ale koukala jsem na tu výdrž, že ten můj odstín mi vydržel 5 dnů neodrbanej a dal by klidně i víc, ale já už mám tak potřebu odlakovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. U mňa túto zimu najviac fičí slivkový a vínový :)
    Owl Heaven

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám od Avonu ráda ty klasické laky, ty mi vydrží i týden hezké tak zkus když tak ty, určitě budeš spokojenější:) Zrovna mi minulý týden přišel vínový a stal se mim nejoblíbenějším:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lak na nehty Dermacol máme ve stejném odstínu, ještě jsem si přikoupila odstín Violet Stardust, obě jsou to nádherné barvičky.

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi ten od Dermacolu, ale třpytkaté laky moc nemusím, právě kvůli tomu, že se hrozně špatně odlakovávájí :D
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Tak z týchto by som si vedela vybrať Dermacol :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Hrozně se mi líbí ty pískové laky. Lakování nehtů to je moje slabina v kosmetice.

    OdpovědětVymazat
  9. Nejhezčí z nich je ten první :). Já v zimě používám často modré laky :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  10. Ten lak od oriflame je nadherny, od nich mam laky take rada. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  11. barvy jsou to krásný, ale za mě Dermacol maximální zklamání :(
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásné barvičky. Ten Dermacol vypadá parádně.

    Víkend v Praze

    OdpovědětVymazat
  13. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat