čtvrtek 28. ledna 2016

Kosmetika Oliveway

Je čas začít plnit resty, a jedním z nich je i recenze kosmetiky Oliveway. Nabídku k vyzkoušení i samotné produkty jsem dostala v září. Jo, se mnou to ty firmy fakt nemají jednoduché. Ale aspoň můžu říct, že mám vše poctivě vyzkoušeno a některé kousky už dokonce komplet spotřebované.



Značka Oliveway se vyznačuje složením založeném na přírodním základu a jak už název napovídá, pracuje hodně s řeckými bylinami a rostlinami. Celá filosofie firmy je mi sympatická, protože tohle já mám nejraději. Přírodní základ, ale zase se té chemii striktně nevyhýbat. A právě takhle to má i Oliveway.

Na testování mi přišly miniaturky šampónu a kondicionéru a poté plné balení krému na nohy. 


Začněme touto dvojkou.  Jedná se o šampón na časté mytí a kondicionér pro všechny typy vlasů. Vlasové přípravky já velmi ráda střídám a ráda hledám nové nepoznané značky, takže vlastně stav ideál. Oba kousky měly shodně po 100 ml, a to je pro mě také super, protože to člověk sympaticky rychle spotřebuje a může zkoušet zase něco jiného. V tomhle ohledu jsem prostě blázen. :-) Obě lahvičky mám v tuto chvíli také komplet dopotřebované. 

Začnu vůní, kterou mají oba produkty shodnou. Ve složení je heřmánek, měsíček, olivový olej aj. a voní to jaké dětské produkty. Největší prim tam hraje právě heřmánek. Je to decentní a hodně příjemné. 



Šampón mě trošku zklamal, a to sulfátem ve složení. Sice se honosí  tím, že v něm není spoustu oblíbených ,,špatných" látek, ale zcela upřimně, raději bych přežila nějaký paraben, ale zrovna sulfáty jsou asi jedna z mála věcí, kterým se snažím v šampónech vyhýbat. Dlouhodobě bojuji se svědivou pokožkou hlavy a myslím si, že za to může právě tato složka.


Šampón sám o sobě je ale příjemný. Decentně napění, vlasy se s ním myjí pohodlně, dobře se vyplachuje. Vlasy jsou poté lehce zacuchanější (je lepší spojit to s kondicionérem), ale ani samo o sobě to není nic tragického. Vlasy jsou poté hezky umyté, vzdušné, nezatížené a zmastí se mi za obvyklé dva dny, jako naprosto s čímkoliv. Svědění pokožky mi to nijak zásadně nezhoršovalo, ale ani mi od něj nepomohlo a musím říct, že těch 100 ml bylo tak akorát a znovu bych jej právě z tohoto důvodu nechtěla. 



Kondicionér mě naopak překvapil mile. Víte, že já na tyto produkty moc nejsem a používám je výjimečně, protože mě snad všechny vlasy zatěžují. Tento je velmi příjemný, tak akorát hustý, z vlasů se dobře vymyje. Vlasy jsou poté jemné, lesklé a nijak zásadně zatížené. Zmastí se obvykle tak za den a půl. Je to trochu znát a když použiji jen šampón, vydrží v lepším stavu o něco déle. Ale není to nic zásadního a ve srovnání s jinými kondicionéry, které jsem kdy zkoušela, si tento vedl velmi dobře a vlastně bych se mu do budoucna ani nebránila. 




Další kouskem je krém na nohy, který ještě stále mám, a to především proto, že jsem v zimních měsících velmi líná na mazání nohou a nedělám to příliš často.

Můj vztah k tomuto krému je velmi neutrální. Nemůžu říct, že by byl špatný. To on opravdu není. Ale vyloženě nadšená z něj také nejsem. 

Oficiálně je to krém na popraskané paty, ale já ho používám klasicky na celá chodidla. Obsahuje bambucké máslo, olej ze slunečnice a také ureu.

Krém mi konzistenčně i vůní připomíná zubní pastu. :-) Což je sice zvláštní, ale je to tak. Prostě středně hutný bílý krém s lehkou mentolovou vůní. 

Nejvíce mě štve při roztírání, protože se velmi špatně vstřebává a ať děláte, co děláte, stejně máte nohy stále bílé. Obvykle na to rezignuji, nazuji ponožky a ony přebytečný krém vstřebají.

Co se účinků týče, nemůžu si na nic stěžovat. Myslím si, že krém funguje velmi dobře. Nicméně, když přihlédnu k jeho ceně, dostupnosti versus výkon, tak to pro mě není uspokojivá rovnice a prostě krém s ureou od Balea je po všech směrech lepší.


Celkově mám ze značky Oliveway také průměrné pocity. Nemůžu říct, že by byla špatná. To rozhodně není. Nejvíc mě bavil kondicionér, šampón také není špatný, i když zrovna v kombinaci s mým problémem svědění pokožky není tou nejlepší volbou. Krém na nohy není špatný, ale máme na trhu lepší kousky. Všemu nepomáhá ani vyšší cena (šampón a kondicionér v plném balení vyjde na cca 390 Kč, krém na nohy na 300 Kč).

Zkoušení této kosmetiky nechám na vašem uvážení. Pokud vás z nějakého důvodu láká a je vám sympatická, běžte do ní. V opačném případě se nic nestane, když ji prostě minete.

Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji eshopu www.oliveway.cz.

Měli jste možnost tuto značku vyzkoušet? Znáte ji?

4 komentáře:

  1. Znacku vubec neznam, ale nevypada vubec spatne, i kdyz zrovna po produktech na vlasy bych nesahla.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. S touhle znackou zkusenost nemam a za tu cenu me tyhle produkty ani moc nezaujaly, ale treba maji i lepsi kousky :)

    OdpovědětVymazat
  3. S touhle znackou zkusenost nemam a za tu cenu me tyhle produkty ani moc nezaujaly, ale treba maji i lepsi kousky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc vám děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat