pondělí 19. srpna 2013

Letní tvářenka Elf

Po delší době se dostávám k recenzi dalšího kousku od Elf, který mám doma. Někdy v budoucnu vás čekají ještě laky na nehty, ale to až na ně někdy budu mít nervy, protože ty jsou jednoduše katastrofální. Dnes však budu naopak chválit. U Elf si obvykle objednávám jen to, na co jsem přečetla řadu pozitivních recenzí, protože u nich člověk nikdy neví. Jenže když se na jaře objevily nové zapečené tvářenky, jednoduše jsem se zamilovala a nechtěla jsem čekat ani minutu a hned jednu z nich objednala. To, že jsem sáhla po odstínu, který se mi hodí jen v létě, takže jsem ji stejně měla nějaký ten měsíc zavřenou v šuplíku, je už druhá věc. :-) Nicméně aktuálně ji používám téměř denně, takže ji mám pořádně otestovanou.



Balení tvářenky je klasický plast, který je ale celkem bytelný. Vše drží na svém místě a zatím žádná prasklinka, ulomené zavírání či cokoliv jiného. Jediné, co se stalo, tak se komplet ošoupal černý nápis na víčku. Tvářenka je vcelku malá, má jen 6 g. Cena je 97 Kč.


Na tvářenku jsem se moc těšila. Ze 4 nabízených odstínů jsem cíleně sáhla právě po oranžové, protože těch ve své sbírce moc nemám. Vlastně jen dvě, tuto od Elf a potom Sleek. Až při prvním zkoušení mi došlo, že tohle k celkově zimnímu líčení moc nepasuje. A ono i obecně mi lépe sednou tvářenky růžové. A tak jsem ji schovala do krabice a nějakou chvíli si tam počkala.

Vytáhla jsem ji až koncem června, kdy to vypadalo, že už by se počasí konečně mohlo umoudřit a mohlo by začít léto. Jelikož nepoužívám bronzery, tak jsem si řekla, že bych mohla mít aspoň oranžovější tváře a studené růžové odstíny na chvíli odložit. 

Tato tvářenka od Elf v odstínu Peachy Cheeky je světle oranžová s výrazných zlatým shimmerem. Třpytky v ní však budete hledat marně. Mé první domněnky se potvrdily a z této tvářenky se pro mě skutečně vyklubal skvělý letní pomocník. Pro horké letní dny mi sedí naprosto skvěle.




Focení tvářenky mi stále nejde. Lépe vyšel odstín na ruce. Tmavší skvrna je narvstvená a nerozmazaná, druhá rozetřena do ztracena a nejvíce odpovídá efektu, který se vytvoří na tvářích. Fotka obličeje spíše jen pro ilustraci, foťák to klasicky všechno sežral.




Tvářenka je zapečená, takže jsem byla zvědavá na to, jak se s ní bude manipulovat. Vše je ale v naprostém pořádku. Zapečená je tak středně. Jedním lehkým tahem dostatek barvy nenaberete. Na druhou stranu ale ani nemusíte nijak přehnaně dřít. Sama na ni používám velmi jemné štětce, buď Real Techniques nebo v posledních dnech štětec od Petry z Lovely Hair. Štětcem musíte sice po tvářence párkrát projet, ale není nutné žádné násilí. Stejně tak na obličeji je potřeba trošku si s tím vyhrát, ale není to nic, co by mě nějak zdržovalo. Stačí pár tahů a tvářenka vypadá přesně tak, jak potřebuji. 
Mně to naprosto vyhovuje, že ji můžu vrstvit dle nálady. Když chci jen něco nenápadného, projedu štětcem po obličeji tak dvakrát. Když ji chci výraznější, vrstvím dle libosti. Přijde mi to jako ideální tvářenka pro začátečníky i pokročilé. Nemusíte se bát, že to s ní přeženete, ale ani se s ní nemusíte trápit, že by byla málo pigmentovaná. Vrstvit se dá bez problému, takže si můžete určovat i její intenzitu. 

Práší jen velmi málo. Respektive při nanášení si toho vůbec nevšimnu, ale když se teď na ni podívám, tak to černé spodní víčko mám zaprášené. Prostě jednou je to prášek, takže logicky prášit bude. Ale jak už jsem řekla, při líčení si toho ani nevšimnete. Navíc vůbec neubývá. Po dvou měsících velmi častého používání na ní nejsou zjevné žádné známky toho, že ji používám. Na fotkách v tomto článku je focena sice jako nová, ale když se podíváte trochu níže na článek o mém letním líčení, tak tam je focena po více než měsíci a můžete se přesvědčit, že vypadá skoro jako nová.

Abych nezapomněla na to nejdůležitější, drží bez problému celý den. Zvládá i ta největší vedra. Sice k večeru už ztrácí na své intenzitě, ale něco mi na tvářích vždy zůstane. 

Celkové shrnutí: Je to prostě skvělá tvářenka. Elf opět překvapil a i přes množství šuntů, které nabízí, se dá čas od času objevit doslova poklad. Tvářenka mi po všech směrech vyhovuje. Líbí se mi barva, která se hodí na léto. Líbí se mi, že se dobře vrství. Zapečenost je střední, ale nemám s tím problém. Naopak mi to vyhovuje, že tvářenku nenanesu jedním tahem, ale že si s tím můžu vyhrát dle mých představ. Vůbec neubývá, práší minimálně. Drží celý den. 
Doporučila bych ji začátečníkům i pokročilým a odstín bude slušet spíše světlejší pleti. I když pigmentace je podle mě v pořádku, myslím si, že na tmavších typech by úplně nevynikla. 

Jakou tvářenku používáte v létě vy?

10 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ta vypadá dobře, taková barvička mi ve sbírce chybí, mám tam samé růžovky. Já používám nejvíce novou tvářenku od Coloramy v odstínu 301 (má jediná, která je trochu více do broskvova) a nově mám rozjasňující perly z Avonu, ze kterých jsem nadšená, na léto je to naprosto úžasná barva i efekt.

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tu od Coloramy mám také, ale ta je na mě hrozně málo pigmentovaná, takže ji skoro vůbec nepoužívám. Perly z avonu jsou také docela proslulé, ale sama jsem je nikdy neměla.

      Vymazat
  3. já používám svoji oblíbenkyni - Bourjois Lilas D´Or :) je taková cihlová s kapkou růžové a zlatým shimmerem:) abych řekla pravdu, používám ji od Vánoc a je fakt, že se hodí spíše na léto.. proto se na zimu podívám i po nějaké jiné, studenější barvě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bourjouis mám také na svém wishlistu, akorát já si pořád nemůžu vybrat odstín. Mají jich hrozně moc. :-)

      Vymazat
  4. Taky jsem si na tento odstín brousila zuby, ale nakonec jsem odolala. Tvářenky jsem se to totiž pořád nenaučila používat, takže by mně akorát ležela v šuplíku. Ale tak třeba jednou... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tvářenkama je docela těžké začít, sama je používám ani ne dva roky. ale jak si na to člověk jednou zvykne, pak to v líčení doslova chybí. věřím, že jednou se k tomu také dospěješ. doporučuji začínat s nějakými světlejšími a méně pigmentovanějšími.

      Vymazat
  5. Krásně vypadá, ale z mé zkušenosti tvářenky od Elfu nedrží dlouho :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Já ji mám taky, ale v jiném odstínu a souhlasím do puntíku :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem se nespletla a nejsem jediná, komu sedí. :-)

      Vymazat