středa 5. června 2019

Přírodní řada Garnier

Garnier přišel nedávno s docela překvapivou novinkou, a to čistě přírodní řadou pleťové kosmetiky.Od takto konvenční značky bych to primárně nečekala a musím říct, že je mi to velmi sympatické. A to tedy nejsem žádný eko bio terorista a používám vše. Ale krok dobrým směrem to rozhodně je. Celá řada se navíc chlubí eco cert certifikátem.


Produkty mi od začátku byly velmi sympatické a těšila jsem se na testování. Z celé řady jsem si vybrala jen část. Respektive nemám pleťové krémy, kterých je tam několik druhů. Ale zkrátka těch se mi teď doma sešlo tolik, že bych je neměla kdy zkoušet, tak to dnes dáme bez nich. Očekávání jsem měla velká, ale musím říct, že je všechny produkty snad ještě předčily. 


Tonikum je určeno na smíšenou a mastnou pleť a obsahuje alkohol. To jsem od začátku věděla a také jsem neměla v úmyslu používat ho na denní bázi. To by mi nesedělo, ale není to nic proti němu, já prostě alkoholová tonika denně nepoužívám. Ale nějaké doma vždy mám, a to buď když se pleť opravdu zblázní anebo po manuálním čištění pleti ji tím dezinfikuji. 

Tonikum má typický alkoholový oder a skutečně tam je. Na oči to tedy fakt nedávejte. Jinak je to k pleti ale vcelku šetrné, příjemné a nevysušuje jí to až tolik. Dovedu si představit, že mastná pleť jej v klidu může používat denně. Já jej tedy nedokážu plně docenit, ale pro ten účel, za kterým jsem si jej pořizovala, tak funguje. 



Mycí gel je také pro smíšenou pleť, ale říkala jsem si, že na léto něco takto lehčího a míň mastného bude fajn. Gel je perfektní. Už jen praktickým dávkováním, poté vcelku výraznější, ale příjemnou bylinkovou vůni a samotným používáním. Pění tedy na mě až trošku moc, ale pleť krásně vyčistí a zároveň nevysuší. Velmi povedené. 



Micelární voda je další příjemné překvapení. Opět má zajímavou vůni. Je pro všechny ty produkty dost podobná a taková specifická. Musíte ji vyzkoušet. Micelární voda funguje tak jak má, byť tedy já na ni tradičně nemám vysoké nároky. Na odličování ji zase tak často nepoužívám, pro mě je micelárka na ranní osvěžení. Ale když je třeba ,tak odlíčí, to zase ano. Na pleti je příjemná, nelepí ani nevysušuje. Mezi micelárkami se špatně hledají rozdíly. Je pár těch špatných a potom ten zbytek, co je použitelný. Garnier bio rozhodně patří do té druhé kategorie, ale jako bonus navíc z něj mám prostě dobrý pocit. A když se budu rozhodovat, jako novou micelárku si koupím (pokud mi někdy dojdou mé zasoby), dovedu si představit, že sáhnu po této. 




Univerzální krém funguje tak nějak, jak očekáváte. Můžete ho namazat kamkoliv, vůně spíše neutrální, byť pořád trochu s tím bylinkovým ocáskem. Je hutnější, takže to chce chvíli práci, než ho rozmažete. Ale vstřebá se pak rychle a hydratace je nadstandardní. Přiznám se, že jej asi plně neocením, protože suchou pokožku nemám. Ale ráda jsem ho využila po holení a věřím, že si najde spoustu svých příznivců. 



Levandulový olej voní překvapivě jako levandule. Je to úžasná věrná vůně :-) S oleji v pravidelné péči o pleť nyní docela experimentuji, tak mi přišel docela vhod. Používám ho jako poslední krok v péči, až na krém. Celou tu rutinu to tak hezky uzavře a pleť je ráno vždy daleko hydratovanější a spokojenější. A taky vám vystačí asi na tři životy, stačí ho pár kapek. 



Jak už jsem říkala, za mě se ta řada povedla a velmi mě překvapila. Ráda zkouším přírodní produkty, ale zároveň k nim umím být velmi skeptická. Tohle mi přijde funkční, uživatelsky příjemné a ještě můžete mít dobrý pocit, že používáte takto čisté produkty. Za mě osobně je nejlepší olej, hned v závěsu micelární voda a čisticí gel. Ten krém úplně neocením a pro tonikum nejsem vyloženě cílovka. Jo a ještě mám doma konjak houbu. Ta není na fotkách, ale je také skvělá. Respektive u té je dost jedno, od které značky ji máte. Ta houba je pořád jedna a ta samá a jde jen o to, jaký to má tvar. A ta od Garnier je hodně široká, dobře se s ní manipuluje. Takže tu berte s klidem také. :-) Až někdy spotřebuji všechny pleťové krémy, co mám doma (dejte mi tak tři roky), ráda bych zkusila i ty. 


Pokud vás Garnier Bio také zaujalo a váhali jste se zkoušením, jděte směle do toho. Tohle se povedlo.

Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji zastoupení značky. 

Stihli jste už něco vyzkoušet?

10 komentářů:

  1. Těší mně, že se tahle řada povedla, i když nejsem nějaký zapálený fanda do přírodní kosmetiky, tak mně zaujala od první chvíle:-) Zatím mám koupený čistící pleťový gel, ale ještě si chci dokoupit další produkty.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem nic nezkoušela, ale celá řada se mi líbí. Kromě toho tonika, alkohol mou pleť hrozně vysušuje a dráždí.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím znám řadu jen od ostatních, kteří si ji docela chválí. Mám ale v plánu mycí gel, na ty jsem po odlíčení docela ujetá :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám gel a tonikum a za tu cenu jsou fajn, preferuji přírodní kosmetiku a tyto výrobky střídám s dražšími. Rozhodně je to od Garnier krok správným směrem.

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že v tomto duchu bude pokračovat spousta jiných drogerkových značek, a to je dobře :-)) Ještě ty obaly by časem mohly být lepší.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Stannah, už se mi stýská po článcích 🙂. Každý den to tady netrpělivě kontroluju😉.
    Tak snad je to jen prázdninová pauza a vše je v pořádku. Pokud to tak je, tak užívej léta a na podzim se těším na novinky.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký den, Petro, děkuji moc za milý vzkaz. Mám teď nějakou rozsáhlejší krizi, takže využívám prázdniny k odpočinku. Uvidím, co bude dál. Ale určitě tady dám poté vědět. Ještě jednou děkuji a také přeji pěkné prázdniny.

      Vymazat
  8. Ja som skúšala čistiaci gél a tonikum a musím povedať, že za mňa super!
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  9. Už dlouho hledám něco nového z přírodní kosmetiky, takže tato řada mne zaujala a poohlédnu se po ní. Chtěla bych zkusit mycí gel a micerální vodu, z toho alkoholu mám trochu obavy, protože mi zatím pokaždé spíš podráždil pleť.

    OdpovědětVymazat