pondělí 24. července 2017

Souboj paletek: BH Cosmetics vs. Catrice

V poslední době se mi doma objevilo hned několik paletek očních stínů. Na ty já mám skutečně slabost a pořád chci zkoušet nějaké nové. Na druhou stranu, jsem na ně velmi přísná a ve finále si nechávám jen ty nejlepší a zbytek putuje dál. 

Dnes jsem se rozhodla otestovat dvojici paletek, které ke mě doputovaly zhruba ve stejnou dobu a měly i zhruba stejná očekávání. A tak jsem byla sama zvědavá, jak si v duelu povedou a která z nich to nakonec vyhraje. 


BH Cosmetics má u mě na blogu premiéru. Tato americká značka je poměrně populární a o stínech se toho dočtete mnoho. A často i velmi pozitivně, a tak jsem byla na zkoušení zvědavá. Paletku jsem dostala od eshopu pinkdot.cz. Dostala jsem na výběr z několika kousků a nakonec mi nejvíce barevně seděla Enhancing Eyes, zcela paradoxně, určená pro modré oči. Tady na to rozdělení dle barvy očí já nehraju, tím spíš, že paletka pro zelené oči má stíny pro mě zcela nevhodné. 


Tahle mi barevně přišla super a na první dobrou jsem schopna využít všechny barvy. 

Paletka sama o sobě je hezká, bytelná, krémová barva je dost nevšední, ale proč ne. A taky je roztomile malinkatá a ty chlívečky na stíny fakt pidi. Ale to při mém množství kosmetiky rozhodně neberu jako minus. 

Začneme pigmentací, která je super a na první pohled to vypadalo, že to bude super paletka.





Bohužel, začínám zjišťovat, že pigmentace není všechno. Ono je taky rozdíl, když si to prstem máznete na ruku nebo pak štětcem na oko. Nanášení těchto stínů fakt není komfortní. Práší jen minimálně, ale co je největší problém, tak že při blendění neskutečně mizí a především, nejdou míchat do sebe. Jednu barvu nanesete ještě ok, ale když k ní chcete připojit druhou, ta vůbec není schopna se na tu první přilepit, nedejbože ji překrýt. A tak s touto hezkou paletkou na oku nevykreslíte nic jiného než jen šedivý flek. Nepomohla výměna štětců ani nanášení na mokro. Jeden stín prostě vždy jde nanést v pohodě, ale kouřovky s tím vytvořit nelze.

Tady dva mé pokusy. Tohle by měla být jedna z nejzářivějších variant. Zlatá v kombinaci se zářivou fialovou. 


Tohle mělo být také do fialova. Tentokrát jako základ šedá a původně jsem tam chtěla dát ten nejtmavší poslední stín, ale to se jen na oku rozsypalo pár třpytek, tak jsem to nakonec zachraňovala temnější fialovou.


Jak sami vidíte, na oko to přenést jde a nějak to vypadá. Ta pigmentace tam je. Ale mě ty stíny absolutně nebaví. Nedokáži si s nimi barevně vyhrát, protože se to slévá do jedné šedivé čáry a je to nuda. 

Výdrž je standardní jako u většiny levnějších stínů. S bází to dá tak 6 - 8 hodin, k večeru to lehce mizí. 



Cena paletky je 309 Kč a já vám ji nemůžu doporučit. Možná pro méně náročné uživatele, kteří si nelíčí kouřovky a stejně používají jen jednu barvu, tak budiž. Ale konkurence je vysoká a ve stejné cenové hladině seženete i lépe. Anebo zkusit jinou paletku od BH Cosmetics. Dle recenzí je značka v kvalitě dost nestálá a každá paletka je trochu jiná. Já jdu ale zkoušet o dům dál.


Nové paletky od Catrice se těší velkému zájmu. I tady jsem ale byla velmi skeptická. Podobné drogérkové paletky mě moc nebaví a zkušenosti s předešlými stíny Catrice také nebyly příliš pozitivní. Ale nakonec jsem se nechala zlákat The Nude Blossom, která se mi barevně velmi líbila. Dostala jsem ji na akci od eshopu kupkosmetiku.cz.

Barevně je to za mě pecka. Všechny stíny jsou sice třpytivé, ale ty já mám stejně nejradši. Barevně dokážu využít všechny stíny. 

A opět první zkoušení na ruku dopadlo na výbornou. Stíny jsou perfektně pigmentované.





Ale jak už jsme se přesvědčili výše, nanášet něco na ruku a něco na oko, jsou dvě rozdílné věci. První zkoušení bylo obrovské zklamání. Stíny hrozně práší, nekomfortně se nanáší a ve finále docílíte zase jen šedého fleku. 

Catrice ale ve finále zachránily hned dvě věci, tedy spíše tři. Pomohla mi výměna štětce. Obecně mám raději na stíny měkčí chlupatější kousky, ale na třpytky nebo právě prášivější jedince jsem si oblíbila plochý tvrdší štětec (konkrétně B04 od Petry Lovely Hair). S tím jdou stíny nanášet hned o něco lépe a rovnoměrněji. Zároveň stínům svědčí i mokré nanášení. 

A ve finále jsem se zbláznila do oranžového stínu. Fakt bych to nečekala. Mám podobně barevné tvářenky, ale oranžový stín? Tomu jsem se vždy vyhýbala. Ale tento odstín jako by perfektně ladil s mojí duhovkou. A zároveň je to pro mě něco naprosto nového, pro co doma nemám zastoupení. A tak je jasné, že tu paletku nikam dát nemůžu. 

Tady první pokus ještě se špatným štětcem. Šedé cosi v praxi.


Tady už lepší štětec a růžová variace.


A nakonec na mokro nanášená má oblíbená oranžová spolu s nejtmavší sculpt hnědou.


A ještě jednou, s otevřeným okem.


Pořád mám k té paletce výhrady, ale našla jsem způsob, jak s ní pracovat a ta oranžová to prostě pozvedla o úroveň výš. Výdrž stínů je opět standardní, s bází téměř celý den. 

Cena paletky je 125 Kč. V nabídce je hned několik variant, takže pokud vám nějaká barevně padne do oka, běžte do ní. 


Vítěz souboje je tedy jasný. Za mě vede Catrice. Ve finále mi i více barevně sedla, ale především jsem našla způsob, jak stíny hezky na víčko nanést. Navíc je o polovinu levnější. BH Cosmetics mě bohužel za srdce nechytila. Není úplně marná, ale já se nedokážu přenést přes to, že s tím nejdou vytvořit kouřovky, protože stíny si mezi sebou moc nerozumí a nezvládnou se překrývat. 

Která paletka se více líbí vám? A máte s některou z nich zkušenost?

7 komentářů:

  1. Ta druhá paletka se mi líbí více :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám tu paletku od Catrice, jen ve variantě do růžova, na můj vkus možná taky trochu víc práší, ale jinak jí nemůžu vytknout nic a ráda ji používám.

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, ty Catrice paletky si lidi hodně chválí, tahle varianta se mi taky moc líbí, tak jí možná zkusím :) Od BH Cosmetics mám už spoustu let úúúžasně kvalitní štětce, ze kterých jsem pořád ještě nadšená, ale do paletek jsem se nikdy nepustila, moc jim nevěřím. Jediná, která mě do budoucna zaujala, je ta ve spolupráci s Carli Bybel.

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já nezkoušela ani jednu, ale hodně mě láká nějaká od Catrice, sice práší, ale vypadají naprosto skvěle. :) A na mokro líčení je super.

    OdpovědětVymazat
  5. Catrice ma prekvapila a od BH sa dalo čakať, že bude dobrá. A ten look na mokro s oranžovou je a sculpt hnedou je úžasný, zbožňujem jednoduchosť!
    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Tá od BH cosmetics vyzerá krásne :) túto značku mám veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat