pondělí 16. ledna 2017

Čisticí péče o pleť Marilou BIO

Francouzskou značku Marilou BIO jsem si oblíbila již z dřívějšího testování a musím říct, že mi sedí i další produkty. Aktuálně mám doma čisticí pleťové mléko a tonikum a jsou to vskutku ideální pomocníci pro zimní sezonu. Milovníky přírody navíc potěší, že produkty jsou čistě přírodní a pyšní se certifikátem EcoCert.

Pár let zpátky jsem se odličovala výhradně mléky a vždy mi to vyhovovalo. Nyní se to snažím kombinovat, protože čisticí gely jsou prostě pohodlnější a celý ten proces odličování urychlí. Na druhou stranu, moje pleť přílišné čištění vodou nemá ráda, a tak se vždy snažím najít nějaký kompromis mezi pohodlností a tím, co je pro pleť nejlepší. A zvláště v zimních měsících se vracím právě k mlékům či micelárkám.


Tento kousek od Marilou BIO je skutečně povedený. Mléko je moc příjemné a velmi decentně voní. Obsahuje aloe vera, bambucké máslo a jojobový a avokádový olej. Odličuje naprosto skvěle. Snad více, než jak jsem na mléka zvyklá. V podstatě mi stačí dva tamponky na celý obličej. Poté ještě následně vše setřu tonikem, ale na to už většinou nezbývá moc práce. 

V návodu je sice uvedeno, že se má mléko smýt vodou, ale to pro mě pak postrádá ten benefit neodličovat se právě tou vodou. A i z dlouhodobějšího hlediska můžu potvrdit, že bohatě stačí přebytky mléka setřít tonikem a pleti to svědčí.


Pleť je poté neskutečně jemná a taková vyživenější, spokojenější. Mléko je v menší 75ml balení, jak je u této značky zvykem, ale pro tento produkt je to ideál. Aspoň ho přes zimu vypotřebuji a na jaro zase více vsadím na gely. Přece jen upocenější obličej je lepší a jednodušší vzít vodou.

Cena mléka je 149 Kč.

Tonika, to je moje, a tak jsem musela do košíku přihodit i to. Tento malý kousek obsahuje aloe vera, výtažek z květu pomerančovníku, levandule a měsíčku lékařského. Absence alkoholu je samozřejmostí. Byť by se z toho výčtu mohlo zdát, že půjde o silný bolehlav, pravdou je, že vůně je naprosto nenápadná a jestli z toho něco cítím, tak paradoxně heřmánek, který tam není. :-)


Tonikum je taktéž velmi příjemné. Svoji práci odvede dobře, a pokud předchozí čistič na pleti něco zanechá, tak tonikum to spolehlivě stáhne. Pleť je krásně čistá a zklidněná. 

Prodává se ve 125ml lahvičce za 279 Kč a zrovna tady bych snesla i větší balení, tím spíše za tu cenu. Pro mě je to dávka sotva na měsíc. Ale pokud dokážete ocenit přírodní složení, určitě to není špatná volba. 


Oba produkty jsem dostala k recenzi od eshopu elixi.cz.

Jak se v zimním období odličujete vy? 

8 komentářů:

  1. Skvele tipy, dakujem za inspiraciu, pokukovala som po tejto znacke len som sa nevedela rozhodnut :-) tak objednam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta značka opravdu nadchla. Normálně na přírodní složení moc nehledím, ale tady to jednoduše funguje.

      Vymazat
  2. Já to dost střídám podle nálady jednou sáhnu po mléku jednou po micelárce.

    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mléko nikdy nepoužívala na odlíčení vůbec mi nevyhovuje. :) Tonikum a různé pleťové vody mám radši :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám zase divný pocit, když si na závěr odlíčení obličej neumyji ještě vodou, furt mám takový pocit, že na té pleti určitě ještě zbytek přípravku musel zůstat. Měla jsem vždy za to, že mléka jsou spíš na sušší plet', mně nejvíc vyhovuje bud' pěna nebo gel. Momentálně mám odličovací gel Bioderma Sebium, ani pak nepoužívám žádné tonikum. Sice jsem v poslední době spíš na přírodní kosmetiku, ale Bioderma snad nic špatného neobsahuje. Jinak oči si odličuji olivovým olejem, momentálně nemám žádný odličovač očí a olivový nebo kokosový olej udělá stejnou službu.

    OdpovědětVymazat
  5. o tejto značke počujem prvý krát ! zaujímavé ! :O :)

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat
  6. Mlieka na odlíčenie neznášam, strašne ma po nich štípu oči. Avšak tonikum ma zaujalo, nádobka ma zlatý dizajn. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mléka nikdy na oči nedávám. Nemám to ráda, mám potom takový zamlžený pohled. Ale na zbytek obličeje jsou super.

      Vymazat