pondělí 15. února 2016

Aktuální wishlist


V poslední době mám opět nákupní roupy a přemýšlím, kde bych si co pořídila. Jo, mít neomezený rozpočet, tak bych neváhala. Takhle se aspoň na chvíli zasním a povím vám, co by mi udělalo radost.


Urban Decay Gwen Stefani Blush Palette - Já vím, je jí teď všude plno, ale byla to láska na první pohled. Vlastně z fotek mě zase tolik neuhranula, ale když jsem ji viděla na živo, věděla jsem, že musí být moje. Zrovna jsem také byla v nákupním rozmaru a v kapse jsem měla 20% slevu, takže už jsem běžela za prodavačkou, že ji chci. Bohužel je ale vyprodaná. A pro jistotu v celé Praze. :-( Údajně by tedy měla být do dvou týdnů opět skladem, takže teď už jen musím skloubit její dostupnost s nějakou slevou, protože plnou cenu se mi za ni dávat nechce. 

NYX Ombre Blush - To abych těch tvářenek náhodou neměla málo. Jak jistě víte, NYX se chystá v plné síle do našich končin a já už si brousím zuby na jednu z ombre tvářenek, které vypadají opravdu úžasně.

Rimmel Magnif Eyes - Abychom taky chvíli zůstali při zemi, dávám sem i levnější kousek. Tyto duo stíny od Rimmel se mi hodně líbí, konkrétně si brousím zuby na růžovou variantu. Jen se mi to nechce kupovat za plnou cenu, když je na Rimmel každou chvíli někde sleva. Takže právě na ni vyčkávám.

Too Faced Peanuts and Jelly Palette - Paletku od této značky už chci opravdu dlouho, jenže jsem se nikdy nemohla rozhodnout, kterou variantu. Nyní mám jasno, uhranula mi tato novinka. Spojení hnědé a fialové, to je něco pro mě. Bohužel u nás zatím není, ale věřím, že nás nemine.

Peter Thomas Roth Mask - Tyto nádherné masky se nově začaly prodávat v Sephoře a od té doby kolem nich chodím jako mlsný pes. Vypadají opravdu skvěle, navíc jsou na ně jen ty nejlepší recenze. Kazí to už jen cena kolem 1400 Kč. 

Clarins Lip Balm - Ten se pro změnu pohybuje v naší blogosféře a já nemůžu jinak, než ho chtít taky. Ne že bych nutně potřebovala další balzám, ale bojím se, že mi brzy přistane v košíku při jedné z objednávek na parfums.cz.

Kat von D Liquid Lipstick - Také se o nich hodně mluví a i mě hodně lákají k vyzkoušení. Sice se v nákupech rtěnek držím dlouhodobě zkrátka, ale jedna výjimka by mi projít mohla. Kamarádka mě teď láká, že mi je doveze ze Španělska, tak uvidím, jestli podlehnu.

Co máte na svém aktuálním kosmetickém wishlistu vy?

8 komentářů:

  1. Ja som si par poloziek z wishlistu odskrtla minuly tyzden, ale nadalej na nom zostava mnozstvo veci :D Na prvom mieste je MAC ruz a zaujala ma aj tato nova paletka od Too Faced. A samozrejme by som chcela dalsi odtien Kat Von D Liquid Lipstick ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Od rimmel chci také vyzkoušet, ale tu hnedou :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. ja by som vseobecne chcela vyskusat nieco od Kat von D a tie rimmel mam teda jeden a je fakt dobry :)
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  4. Na NYX už se těším, chci vyzkoušet plno věcí a na paletku od Too Faced se taky chystám :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Ta ombre tvářenka NYX vypadá parádně:-) Těším se až k nám tahle značka zavítá, posvíceno mám na více produktů, tak už se pomalu nemůžu dočkat:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty tužky od Rimmelu doporučuji, hlavně tu hnědou , to je bomba :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Gwen paletku jsem chtěla taky, mám už ty stíny a jsou super. Jen na mě by byla dost světlá, ale jinak je krásná :). Too Faced paletka se mi líbí moc, no uvidíme, jestli ji odolám :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta PeaNut paletka vypadá nádherně, hned bych ji brala. Na mém vyshlistě se nachází například štětce na oční stíny :-)

    OdpovědětVymazat