středa 29. dubna 2015

Lak na vlasy Schwarzkopf

Před nedávnem jsem psala, že jsem již ten pravý lak na vlasy našla, a že nemám v plánu hledat dál. Jenže člověk míní a život mění, takže si dnes dáme recenzi na zbrusu nový lak na vlasy. 

Když už nic, zůstávám věrná značce Schwarzkopf. Sáhla jsem ale po novější řadě Styliste Ultime. Tento lak navíc obsahuje biotin a slibuje nejen zpevnění, ale také objem.


Lak funguje tak nějak klasicky. Je to zrovna ten typ produktu, který není na dlouhé vypisování. Střička má dobrý rozptyl, takže zasáhne celý účes. Zpevnění je údajně extra strong a pyšní se číslem 4, a tak nějak to skutečně odpovídá síle i jiným čtyřkám.

Lak vlasy neslepí, i když trochu v nich cítit jde. Není to pro mě velký problém, ale zcela upřimně, jsem raději, když tam ten ztuhlý efekt je co nejméně. Nicméně, vlasy to udrží na svém místě obstojně. Nemůžu si stěžovat. 



Lak příjemně voní. Je to taková blíže neurčená sladká vůně. Je docela příjemná, i když ve vlasech se nedrží.

Byla jsem docela zvědavá na ten slibovaný objem. A i když to musíte brát s rezervou, tak nějaký objem to přece jen udělá. Není to nic dramatického, ale vlasy jsou nadýchanější a hlavně si to nějakou tu hodinku udrží. Určitě bych si ten lak nekupovala primárně za tím účelem, že mi bude dělat objem, ale jako vedlejší efekt je to docela příjemné. 


Celkově je lak fajn a nemůžu si stěžovat. Příjemně se používá, hezky voní, vlasy téměř neslepí, zato je uspokojivě udrží na svém místě a jako bonus na vás čeká i kapka toho objemu. Přesto všechno, něco tomu prostě chybí a nemyslím si, že si po spotřebování poběžím pro další balení. Nedá se nic dělat, ale má hvězda je stále Schwazkopf Shine Hair Lacquer. Ten prostě při stejném zpevnění vlasy tolik neslepí, přijde mi, že i o něco lépe drží a navíc vlasy jsou po něm lesklejší. A je o něco málo levnější. 

Lak Styliste Ultime koupíte v drogeriích za cca 100 Kč.

Za poskytnutí produktu k recenzi děkuji PR Henkel.

Jaký je váš oblíbený lak na vlasy?

8 komentářů:

  1. Můj oblíbený je zelený Syoss. Laků jsem vyzkoušela mraky a pak jsem vyzkoušela tento a už několik let jsem mu věrná. Nic jiného mi tak dobře vlasy nedrží. Ale zas je pravda, že já mám vlasy husté a dost dlouhé, tak mně jen tak něco nedrží :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  2. Také mi nejvíce vyhovuje Syoss. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Ted pouzivam zeleny garnier a je skvely :)) NA vydrz je ale nej zerny taft, ten vydrzi vse D:

    LENNY MALI .com

    OdpovědětVymazat
  4. Ja moc laky ted nepouzivam, ale co vim tak jsem mela garnier fructis.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  5. Z laků na vlasy které jsem doposud měla mi asi nejvíc seděl Syoss (i když mi jinak tahle značka není příliš sympatická), ale jinak stále zkouším a hledám, takže jich ještě určitě vyzkouším dost:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Syoss :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/novinka-z-dm.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ja aktualne pouzivam obyc lak od Cien a krome toho, ze obcas trosku slepuje, tak jsem s nim spokojena :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám všem děkuji za komentáře a zajímavé tipy. Příště vyzkouším zase něco nového.

    OdpovědětVymazat