čtvrtek 26. března 2015

Přírodní deodorant Alverde

Dnes u mě spíše netradičně, něco z přírodnějšího soudku. V minulých chladnějších měsících jsem hledala něco, co bych v klidnějších dnech mohla používat namísto klasických antiperspirantů. Ne že by mě hliníkové soli děsily natolik, abych je přestala používat, ale říkala jsem si, že zase tak velký problém s pocením nemám a když venku mrzne a já celý den sedím doma, tak fakt nepotřebuji žádnou velkou ochranu a vystačím si jen s něčím voňavým spíše jen pro dobrý pocit, než pro nějaký efekt. A jelikož se mi nechtělo moc přemýšlet, hledat a hlavně si připlácet, skončila jsem u první přírodnější varianty, která vás napadne, u Alverde.


Alverde nabízí deodoranty v několika různých provedeních i parfemacích. Mně byla nejsympatičtější kulička, které občas používám i u antiperspirantů. S vůni byl trochu problém, protože všechny jejich varianty jsou výrazně parfemované, ale ne zrovna vábivě. Povětšinu jsou to takové levné záchodové vůně. Nakonec jsem si vybrala nejmenší zlo aloe vera a mořské perly. Vůně je hodně sladká, trochu v tom cítím i růže. Neříkám, že se mi líbí, ale není to takový problém. Každopádně, pokud se pro deodorant rozhodnete, určitě je v drogerii očichejte, ať vám jeho používání neztroskotá na tom, že nesnesete tu vůni.


Deodorant obsahuje minerální zinek, křemík a mořskou sůl. Tyhle ingredience zamezují pocení a prý by vás měly ochránit až 24 hodin. Ve složení naopak není alkohol, hliníkové soli, syntetické vonné látky, barvící a konzervační látky. 


Přejděme k samotné aplikaci, která není zrovna příjemná. Uvnitř lahvičky je bílá tekutina, které na jedno letmé přejetí vyteče docela dost. Bílá látka se navíc ihned nevstřebá a trochu lepí. Z počátku jsem se fakt děsila a bála jsem se, že od toho budu mít oblečení, ale myslím si, že jde fakt jen o ten nepříjemný pocit, který tam v prvních chvílích je, ale časem se to nějak poddá. Takže prostě lehce přejedu kuličkou v podpaží, dělám, že ten bílý flek nevidím a normálně se hned oblékám. Za celou dobu se mi nestalo, že bych něco našla na oblečení. Čistá jsou jak bílá, tak černá trička. Takže buď se to fakt vstřebá a já mám jen díky lepivému efektu pocit, že tam stále něco je nebo je složení tak šetrné, že se naopak vstřebá do oblečení a nic nejde vidět. 

Mile jsem byla překvapená z účinků. Já jsem vlastně vůbec nic nečekala. Počítala jsem s tím, že to není antiperspirant, a že mě to před potem nezachrání. Sice se to samozřejmě nedá srovnávat, ale nějaké účinky tady viditelné jsou. Určitě to, byť jen částečně, potu zamezuje a podpaží vydrží suché a voňavé docela dlouho. Pokud přes den skutečně nic světoborného neděláte, tak klidně až do večera. 


Jsem ráda, že jsem tuto lahvičku objevila, protože splňuje přesně to, co jsem chtěla a ještě i něco navíc. Parfemace je trochu silnější, ale dá se přežít. Trošku zlobí při aplikaci, kdy lepí a hůře se vstřebává, ale ve finále to žádnou neplechu neudělá. A nakonec vcelku příjemný výsledek. Očividně zpomaluje pocení a udrží podpaží voňavé několik hodin. Pro nenáročné dny nebo pro lidi, které pocení tolik netrápí, je to ideální volba. 

Pokud nějaký šetrnější a aspoň trochu funkční deodorant sháníte, určitě vám ho můžu doporučit. Cena je kolem 70 Kč za 50 ml. Navíc ubývá velmi pomalu, takže se cenově fakt vyplatí. 

Zkoušeli jste deodoranty Alverde?

14 komentářů:

  1. To tedy nevypadá vůbec špatně! Poslední dobou zvažuji v této oblasti nějaké přírodní produkty, tak po něm určitě mrknu. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem hrozný potivec :( ale když jsem celý den doma, tak bych si mohla něco takového pořídit, ať na sebe furt necpu dryjáky... jen by mě teda zajímalo, jakl voní mořské perly :D omrknu je, díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  3. Já nemám kuličkové deodoranty/antiperspiranty ráda. Měla jsem jeden od Nivey a trvalo asi tak půl života než se vstřebal. Ale je fajn, že i přírodní deodorant může být funkční. Upřímně - nečekala bych to :D :)

    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  4. Deodoranty Alverde jsem taky kdysi zkoušela, ale bohužel mi nevyhovovaly - ani kuličky, ani ty ve spreji. Vůbec na mě nefungovaly, a když jsem si řekla, že je teda budu používat jenom, když jsem doma a nemám moc velkou fyzickou námahu, tak ty kuličkové celkem rychle zhoustly a už se nedaly nanášet a ze sprejů se odpařil alkohol, takže jsem na sebe cákala jenom vodu, která navíc strašně dlouho schnula. Averde je celkově moje oblíbená značka, ale s deodoranty jsem se nějak neskamarádila.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to ani nevim, ze nabizi I deodoranty, ale ja ty kulickove uz moc v lasce nemam, naprosto mi vyhovuji tuhe.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tymto clankom si ma potesila. Ked som totiz pred par mesiacmi zvazovala kupu Alverde deodorantu, tak vsetky gulicky obsahovali alkohol, ktory mi vadi. Ale vidim, ze na tom tvojom je napis "Nova receptura", tak asi zmenili zlozenie. Pojdem sa na ne pozriet a ak sa mi nejaka vona bude pozdavat, tak mu dam sancu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Deodoranty Alverde znám, nikdy mi nepřišlo že lepší nebo že by fungovaly celý den. Jelikož jsem ale velký odpůrce hliníku, stejně si kupuju Alverde i Alterru :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já celkové kuličkové deodoranty moc nemusím. Ale díky za tip, nevěděla jsem, že alverde je přírodní. Kouknu od nich na nějakou jinou kosmetiku. :-)

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Moc vám všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  10. Od Alverde jsem měla 2 šampony a kondicionér a byl to takovej smrad, že už mě další produkty ani nelákají :D

    OdpovědětVymazat
  11. Značku Alverde znám díky jejich dekorativní kosmetice, ale po tomhle článku určo mrknu i na jejich další produkty. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. V létě jedu ve zdravý Rexone, která vydrží i vedro u zkoušky... Nicméně v klidných dnech a přes zimu používám toto, měla jsem tu samou vůni, teď mám mátu a bergamot, což mi voní víc fresh. Každopádně mohu vřele doporučit :-)

    OdpovědětVymazat
  13. V létě jedu ve zdravý Rexone, která vydrží i vedro u zkoušky... Nicméně v klidných dnech a přes zimu používám toto, měla jsem tu samou vůni, teď mám mátu a bergamot, což mi voní víc fresh. Každopádně mohu vřele doporučit :-)

    OdpovědětVymazat