úterý 17. února 2015

Boxíkové překvapení z Look Fantastic

Byť boxíkové šílenství již dávno v našich končinách upadlo, krabičkám se celosvětově daří dobře i nadále a musím se přiznat, že ani pro mě stále neztratily své kouzlo. Tak nějak to odpovídá mému vztahu ke kosmetice. Neustále objevovat něco nového, zkoušet věci, které bych si sama nekoupila a v neposlední řadě ten moment překvapení, když otvírám krabičku, je k nezaplacení. 

O boxu Look Fantastic jsem se dozvěděla z videa Aji - zde. A hned jsem začala zjišťovat podrobnosti. Přece jen by to bylo něco jiného, než Ladybox. Tenhle boxík nabízel pro mě více exotičtější a i luxusnější značky. A tak jsem dlouho neváhala a předobjednala jsem únorovou verzi.


Box jednoduše objednáte na www.lookfantastic.com. Cena je 15 liber a je to částka konečná. Neplatí se žádné poštovné, ale bohužel ani na druhou stranu na něj nejde uplatnit žádný slevový kupón. Bohužel, aktuální kurz koruny je žalostný, takže to není žádná levná sranda a za box jsem v přepočtu zaplatila 580 Kč. Ale říkala jsem si, že si jednou prostě udělám radost. Aktuální box vždy můžete objednat předčasně, ale odchází vždy první den v měsíci. Deklarují, že by měl do našich končin přijít za 5 - 10 dní. Mně přišel v pořádku právě desátý den. Akorát jsem byla překvapená, že přišel jako obyčejná zásilka, takže ta pravděpodobnost, že se někde po cestě ztratí, tady bohužel je. 


Balení je každý měsíc úplně stejné a nijak zásadně se neliší od toho, na co jsme zvyklí u nás. Bytelná krabice odpovídající velikosti Ladyboxu, jen je o něco vyšší. Vevnitř černé piliny (které dělají neuvěřitelný nepořádek) a vše zaděláno ještě černým papírem. Kartičku s popisky produktů vidíte výše. Je to takové, že to ani neurazí ani nenadchne. Podle mě je škoda, že je to celé tak pohřební. A nejvíce mě naštval asi ten černý bordel vevnitř, od kterého byly všechny produkty špinavé. Trochu mi to kazilo první dojem, kdy jsem se těšila na vybalování luxusních produktů a namísto toho bylo všechno pokryto černým prachem, který z některých povrchů nešel dolů ani vlhčeným ubrouskem. 

Tady jeden příklad. Na první fotce lahvička, jak jsem ji vytáhla z boxu. Na druhé již po očisťovacím zásahu, ale stále ne adekvátně bílá.


A tady už odtajnění obsahu. Čeká na vás klasicky 6 věcí, z čehož by alespoň jeden měl být v plném balení. Únorové vydání bylo ve znamení miniatur, takže byl docela i problém všechny věci z těch pilin vylovit. Schválně, kdo na fotce najde černé mýdlo na černých pilinách? :-)


Mé první dojmy nebyly vůbec dobré. Vytahovala jsem jeden produkt za druhým a byla jsem čím dál zklamanější. Kde je něco, co by mi udělalo fakt radost? To, že jsou produkty malé mi tolik nevadí. O tom to je, že člověk zkouší vzorky. Jenže jsem měla pocit, že se na mě snad domluvili a dali tam věci, které moc nepoužívám/nemám ráda. Rozjasňující báze? Konturka? Exfoliační mýdlo? No, co se dá dělat. Rozhodla jsem se tomu všemu dát šanci a doufala jsem, že si aspoň něco zamiluji na druhý pohled. 

Marocký olej

Tohle byl největší tahák balení. 25 ml lahvička vyjde bez mála na 14 liber, takže vlastně platí téměř celý box a zbytek už máte navíc. Ne že bych oleje na vlasy vůbec nepoužívala, ale mám k nim asi takový vztah, že 5 ml Biosilku mám v koupelně rok. Dále mě zarazilo, že ve složení jsou na prvních dvou místech silikony a deklarovaný marocký olej je až za nimi. Nicméně jsem to riskla a možná to nebude tak zlé. Zkoušela jsem ho zatím jen jednou a asi ještě úplně nevím, co si mám myslet, ale minimálně něco to s vlasy dělá. Moc hezky voní a vlasy mě to nezmastilo. Paradoxně mi však přišlo, že je nemám hebčí, ale spíše hrubé. Na druhou stranu byly takové rozlítané a hůře se upravovaly. No, prostě zatím nevím, ale budu zkoušet dál.

Univerzální balzám PawPaw

Údajně věhlasný multifunkční balzám, který je nutné vyzkoušet. Co se složení týče, výčet je krátký, všemu dominuje petrolatum, na druhém místě aloe vera, dále olivový a pár dalších ovocných olejů. Kupodivu to nemá žádnou chuť ani vůni. Textura je hodně hutná a prostě je to úplně obyčejná vazelína. Na rty jsem to zkoušela a sice mi nevadí používat ropné produkty, ale cokoliv na vazelínovém základu mi rty vždy zásadně vysušuje. A tohle to nepřekvapivě dělá také. Nicméně, balzám jde použít na na suché ruce či jiná místa a dokonce i vlasy (!), takže ho vymažu spíše tímhle způsobem. Každopádně, žádná hitparáda.

Tělové mléko Korres

Tady není co zkazit, tělové mléko je sázka na jistotu. Korres moc prozkoumaný nemám, takže jsem za mléko ráda. Údajně je citronové, ale já v něm cítím směs trávy a pánské vůně. Není to nic moc, ale mléko se krásně roztírá a zanechává hebkou pokožku. Plné balení bych si nekoupila, ale tenhle 50 ml vzorek se mi líbí. A byť je to smutné, je to jediná věc, která mi z boxu udělala aspoň trochu radost. 

Erno Laszlo čisticí mýdlo

Tuhá mýdla na obličej moc nepoužívám, ale tak brala jsem to jako příležitost něco nového vyzkoušet. Mýdlo má odsranit makeup, díky drobným částečkám supluje peeling a navíc stimuluje pleť, aby se dokázala sama regenerovat. Mýdlo po pleti hezky klouže. Na jeho povrchu ty hrubé částečky nejsou, takže první použití byla u mě vcelku bez problému, ale dál už tam jsou jemná zrníčka a to já na obličej moc nesnesu. Jinak mýdlo vyčistí pleť fakt dokonale, akorát je potom hodně suchá a určitě to nemůžu používat každý den. Takže to beru spíše jen jako takový pokus a určitě se to v mé koupelně nezabydlí.

Rozjasňující báze Monu

Tuhle značku vůbec neznám, ale co jsem se tak namátkou dívala, je obecně hříšně drahá. Nicméně, rozjasňující báze u mě neuspěla .Texturou nejvíce připomíná opalovací krém. Prostě hutná hmota, která na obličeji vytváří bílé fleky. Když jsem ji zkoušela poprvé, tak jsem dala docela i větší množství a byla to katastrofa. Makeup se na ni chytil úplně hrozně. Měla jsem na obličeji nevzhlednou masku a zvyrazněnou každou šupinku, včetně těch, které tam vůbec nemám. Hned to šlo dolů. Podruhé už jsem dala jen miniaturní množství. Nejdříve jsem se bála, že rozjasňující báze není nic pro můj typ pleti, ale ono to na obličeji nedělá nic dramatického. Možná to jemňoučce zahladí póry, ale jinak pleť není sjednocená a hlavně mi přijde, že ji báze vysušuje. Na druhý pokus už se makup sice chytil lépe, nicméně po pár hodinách se začal shlukovat a dělat mapy. Makuep sám o sobě je v pořádku, za vše může ta báze. Takže fakt propadák a asi to v létě využiji jako opalovací krém do kabelky.

Konturovací tužka BelláPierre

Neskutečně zajímavá značka a oni tam dají tu nejméně zajímavou (a samozřejmě nejlevnější) součást makeupu. Konturku. :-/ Jiní ,,šťastlivci" tam měli bílou tužku na oči. Tužka mi přišla v přirozeném odstínu, takže jsem si ji po dlouhých úvahách rozhodla nechat. Ale není to nic, co bych používala nějak pravidelně. Takže také nic, co by potěšilo.

Aby to bylo ještě více k vzteku, tady jsou fotky starších vydání. Úplně všechny jsou lepší než únor.


Mé bádání v zahraničních boxících tedy nemá úspěšný konec. Nechci se vztekat nad tím, že tam toho bylo málo, malých věcí nebo že to nemá finanční hodnotu takovou, jak to deklaruje. To přece jen patří spíše na Facebook Ladyboxu. Já box beru jako možnost objevování a tu částku, kterou do toho vkládám, beru za ten moment překvapení, který je na tom všem nejhezčí. Takže to neberu nijak tragicky, ale spíše mě to mrzí, že se tam sešla taková skladba produktů. Není tam nic, z čeho bych měla fakt radost a i když jsem věcem dala druhou šanci, tak mnoho z nich vůbec neuspělo. Prostě jsem měla smůlu a vsadila jsem na špatný měsíc. 

Boxíkové objevy mě sice stále baví, ale nastal čas na krátkou pauzu. Objednávat box za 600 Kč každý měsíc není finančně reálné, takže byť to rozhodně nebyl můj poslední Look Fantastic Box, ten březnový mě určitě mine. Shodou okolností jsem také ukončila mou dvouletou spolupráci s Ladyboxem. A byť ani na ten nemíním zanevřít a určitě si ho někdy objednám i sama, tak tomu chci dát čas. Teď se tam ty produkty fakt neskutečně točí dokola,ale myslím si, že třeba za půl roku bude pro mě opět atraktivní. Boxíky tedy na čas mizí z mého blogu, ale jejich čas opět nastane.

Co vy a boxíkové šílenství? Máte nějaké lákavé zahraniční tipy?

17 komentářů:

  1. Tak za sest stovek by me box nastval, i kdyz ten olej je super.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Za téměř 600 fakt nic moc, ty ostatní edice byly zajímavější. S LB souhlasím, pro ty, co ho odebírají už ty dva roky, už nemá co nabídnout. Když mě z těch posledních edicí, které jsem neobjednala, něco zaujalo, tak jsem si to vždycky v Exchange vyměnila za něco ze starších edic. Vánoční edicí mě totálně zklamali, takže už neobjednávám.

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmm, tak za 580 Kč za mě nic moc :-( Předešlé boxíky ale vypadají vcelku fajn...Musím říct, že já už do boxíků už neinvestuju, radši si za ušetřené penízky koupím něco, co opravdu chci :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No je to na nič veru, že si tam nič pre seba nenašla. Ale aj to sa stáva, niekto sa možno tým veciam neskutočne potešil. Naozaj si asi trafila nesprávny mesiac. :) Možno tá pauza pomôže a už teraz sa teším po nej na boxy :)

    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  5. Mna by asi porazilo, keby som si v boxe nasla toto :( A to je dovod, preco by som si Ladybox ani ziadny iny box neobjednala.

    OdpovědětVymazat
  6. Obsah boxu se mi líbí,ale za ty peníze bych asi nadšená nebyla. Mě už tyhle boxy nelákají :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  7. Tak me nikdy zadne boxy nelakaly a u tohoto je to stejne. Nez vyhodit penize za neco co nechci a nevyuziji tak si radsi koupim neco co chci, a nejaky moment prekvapeni na to ja nehraju :D

    OdpovědětVymazat
  8. Boxy mě zaujaly vlastně hned, když se objevil Senzabox. Jenže pro mě byla cena příliš vysoká na to, abych to zkrátka "riskla", že tam bude něco pro mě. A když teď čtu všude možně stížnosti na Ladybox, tak mě už ani neláká.
    Tenhle ale vypadá hodně zajímavě, jenže opět: Nejsou finance :D Jednou si snad udělám radost a tobě přeju, aby byl nějaký další pokus s boxíky úspěšnější, než tento :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak z tohohle obsahu bych byla taky zklamaná. Ta částka je dost vysoká na to, abych pak rozbalila věci, které mi nebudou sedět nebo je nevyužiju.
    Já na tyhle boxy nejsem, jediný kterému nedokážu odolat (ale který je zase dost těžké vyhrát) je DM box.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já bych byla z těchto věcí zklamaná a asi bych si box neobjednala

    OdpovědětVymazat
  11. To se nedivim, ze te obsah zklamal, taky bych z nej nebyla nadsena :-) Boxy me zatim zadne nejak nezaujaly, akorat tak si chci nekdy zkusit objednat Kawaii box :-D A zkousela jsem soutez o DM box, ten mi za tu cenu prijde fajn, ale bohuzel jsem zatim nemela to stesti abych ho vyhrala :-/

    OdpovědětVymazat
  12. Ta cena tu v Uk mi prijde normalni, ale v cesku bych za to nedala tolik. Vypada jako fajn produkty, ale ty predesle boxy vypadaji jeste lepe.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. moje osobní zkušenost s boxíkama je d se říct žalostná - touhle dobou před rokem jsem si objednala svůj první (a poslední - protože pak skončil) Nailbox.. vyloženě radost mi neudělal, ale katastrofa to taky nebyla.. Ladyboxu jsem odolávala hodně dlouho, až do léta, a pak jsem udělala tu chybu a objednala si ho. Už to neudělám. Nejen, že všude čtu, jak to upadá, ale i já sama jsem byla strašně nespokojená, možná až zklamaná. Kromě laku na nehty, všechno úplně mimo :-(... Dávám šanci ještě třetímu boxu, ať to mám uzavřené, ale pořád ne a ne se mi poštěstit - mám zálusk na DM box

    OdpovědětVymazat
  14. Tak proti předešlým vydáním tohle bylo zklamání. :( Mě by nepotěšilo ani to mléko. Kupovala jsem si LB, ale poslední měsíce jsem vynechala. Čekám, až se zas nějak zmátoří. :) Koupila bych si i jiný (cizí) box, ale ještě jsem na žádný nenarazila. Jo, DM box taky zkouším, ale marně :D
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojda,

    no tak to by mi zklamalo taky. Co jsem četla o Morocanoil, tak ani ta jejich slavná maska není nic moc. A dát 14GBP za kapku oleje do vlasů je částka víc, než hříšná! (tedy myslím si já)

    LB má svojí slávu za sebou a je vhodnej prostě pro Máňu od Makotřas, jejíž líčení trvá dvě minuty a nebo netrvá vůbec... Bylo pár pěknejch edicí, byla snaha, ale BYLA, momentálně je to hnus starejch sr*ček, na který kosmetický nadšenkyně nejsou zvědavý...!

    Každopádně lookfantastic budu sledovat a možná si ho taky objednám =o) a budu se modlit, aby mi přišla nějaká crazy edice =o)

    OdpovědětVymazat
  16. Ja som mala oktobrovy LF beautybox a myslim, ze som to este celkom dobre vychytala, bohuzial s tymi dalsimi uz to islo dole vodou. Keby ta zaujimal ten clanok, je tu http://thebeautycouloir.blogspot.sk/2014/10/unboxing-lookfantastic-beauty-box.html

    OdpovědětVymazat
  17. Náš ladybox mě už delší dobu nechává úplně chladnou. Kupovala jsem ze začátku, teď už mi přijde, že nemá co nabídnout.
    Tento mě naopak celkem zaujal, já si myslím, že využiji všechno a z většiny věcí radost mít budu. A navíc ho budu mít zdarma. Nevím, jestli je to pravidelná akce lookfantastic, ale za nákup na jejich stránkách mi ho poslali zdarma a už je na cestě. Tak se těším. Jen jsem nevydržela a musela kouknout k tobě, co tam bude :)

    OdpovědětVymazat