středa 9. dubna 2014

Těšení se na léto s Mexx

Letos si na počasí rozhodně nemůžeme stěžovat. Zima v podstatě žádná, brzké jaro...ale já se stejně nemůžu dočkat sluncem rozpálených ulic, dlouhých teplých večerů a času dovolených. A aby to čekání rychle utíkalo, je nejvyšší čas obstarat si kompletní letní výbavu. A jelikož nepatřím k těm, kdo by se vyžíval v nákupech oblečení, mluvit budeme samozřejmě o kosmetice. Konkrétně dnes o parfému. 

V poslední době se vyrojilo mnoho letních edic a v některých v příštích článků vám ukáži mé další favority, po kterých toužím. Svěží sladší vůně, ty já má obecně radši než ty zimní těžké a hřejivé, a tak mám nyní své ,,parfémové" období. A i z toho důvodu jsem se nechala přesvědčit na novou vůni Mexx, byť normálně tento typ značek moc nevyhledávám.


Když mi přišla tato nabídka, nejdříve jsem chtěla odmítnout. Já a Mexx? Ne že bych byla v parfémech nějaká primadona. Ještě donedávna mi stačilo, když na lahvičce bylo napsáno jméno celebrity a byla jsem nejspokojenější. Ale tak nějak apriori k parfémům, které se prodávají v drogeriích, nemám úplně důvěru. Stačil ale letmý pohled na složení a měla jsem jasno. Tohle musím mít. Už z pár slov bylo patrné, že se bude jednat o sladký letní koktejl, a ty já miluji.

Letní edice 2014 toaletní vody Mexx obsahuje následující lahůdky:

Hlava: ananasové listy, hruška
Srdce: magnólie, frézie, slivoň mirabelka
Zákald: santalové dřevo, pižmo

Zdroj: tisková zpráva Mexx

I tak jsem se prvního zkoušení bála. Trochu ve mě hlodala ta frézie. Výrazné kytičky ráda nemám. A ten základ tak trochu zaváněl typickým drogérkovským ocáskem. Jenže stačilo první vyzkoušení a bylo jasno. Ať už je ve složení cokoliv, takhle vůně je ovocná od začátku do konce. Opravdu to dopadlo nejlíp jak mohlo. Prim tam hrají složky, které mám nejradši a na těžké květiny či nudné santalové dřevo můžete zapomenout.

Ovocný koktejl - výstižněji tato vůně popsat nejde. Je sladká, ale není to těžký bolehlav. Je v tom zároveň svěžest, pozitivní energie a jednoduše letní pohoda. Vůně je to jednoduchá, vhodná pro nekomplikované horké prázdninové dny, ale určitě ne tuctová. Vhodná bude určitě pro mladší ročníky. Na paní v letech by mi asi tak úplně neseděla. 

Mezi jednotlivými parfémovými částmi se příliš neliší. Je prostě ovocně šťavnatá stejně na úplném začátku i ve svém závěru. 


Překvapením ale ještě není konec. Jestli jsem na něco nevsázela, tak je to výdrž. Je to lehké, letní, drogerie, to bude za chvíli pryč. Zkoušela jsem to však v nejrůznějších podmínkách, na kůži i oblečení a jednoduše drží. Jsem zvyklá u drogérkových vůní typu Aguilera nebo Beyoncé, že začnou mizet do půl hodiny. Mexx jsem tak nějak házela do stejného pytle, ale ta výdrž je někde jinde. Je těžké to odhadovat přesně na hodiny. Záleží, kolik a kam toho stříknu a co během dne dělám, ale řekla bych, že skutečně ,,poctivě" jde cítit nejméně 6 hodin. Poté začíná slábnout, ale letmo patrná je ještě nějakou tu hodinku navíc. Tím spíš, pokud ji dáte na oblečení. Z trička ji cítím i druhý den. Bohatě mi stačí, když si ji během dne jednou letmo přestříknu. Stačí jí trošku a ubývá docela pomalu. Minimálně na celé léto mám, co se vůní týče, vystaráno. 

Pozitivně na vůni reagovalo i mé okolí. Hodně lidí mi řeklo, že když kolem nich projdu, cítí léto. A kolegyně v práci má dokonce v plánu pořídit si ji také. A i já sama přemýšlím o tom, že si koupím ještě jednu lahvičku do zásoby. Na příští léto. Jelikož jde o limitku, za rok už bude těžko k sehnání. 

EDT Mexx Summer edition se prodává ve verzích 40 ml (620 Kč) a 20 ml (450 Kč). Ceny jsou oficiální, ale berte je s rezervou. Už teď jde parfém sehnat na internetu a větší verze vychází v průměru o dvě stovky levněji, menší asi o stovku. A určitě přijdou ještě větší slevy. Toaletka by měla jít sehnat i v běžné síti drogerií, ale ač tam měla být již v březnu, já jsem na ni dosud nenarazila. Ale třeba už někde bude. 

Za poskytnutí vůně k recenzi děkuji PR Prestige Products.

Jaká je vaše oblíbená letní vůně?

8 komentářů:

  1. Mam rada sladke vune, tahle vypada dobre, i desing pusobi pozitivne. Nerozlisuju zimni a letni, pouzivam nejvic Tresor in love od Lancome a Playboy:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Sladké vůně moc nemusím, ale někdy mi nějaka fakt voní. Musím ji očichat, jsem zvědavá :) Já taky nijak nerozlišuji zimní a letní vůně. Voním se podle nálady :) Dior Addict nebo Chanel Coco Noir a sem tam mezi to i Playboem.

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě musím říct, že tak trochu odližuju zimní a letní vůně. V zimě se voním něčím trochu těžším a létě u mě převládají ovocné a orientální vůně. Teď jsou u mě favorité Miamy Party a Far Away Exotic od Avonu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Koukla jsem na složení a pro nás náročnější to určitě nebude.

    OdpovědětVymazat
  5. obecně preferuji sladší vůně, na zimu těžší, ale teď na jaro a na léto spíš svěží a lehčí :))

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, že je tak malý flakonek :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Mexx mám také :) mám teda úplně jinou vůni, velký flakonek a vůně je těžší :) !
    Přítel měl modrou variantu té Mexx kostičky a ta vážně nádherně voní :)) hodně si ji oblíbil :)

    OdpovědětVymazat