sobota 8. února 2014

Vyhlášení Giveaway

Jak jsem slíbila, je tady vyhlášení giveaway o prodkutky z nové řady Maybelline - Fit Me! Soutěže se zúčastnilo rovných 150 z vás. Moc vám děkuji za takovou účast.

Součástí giveaway byla i malá anketa o produktech Maybelline. Vaší největší oblibě se těší samozřejmě jejich vyhlášené řasenky. Hned za nimi jsou Color Tattoo, ale často se objevovaly i rtěnky nebo právě korektor Fit Me. A aby to bylo úplné, já osobně mám od Maybelline nejraději BB krém Dream Fresh a pudr Affinitone. 


A přejdeme k tomu nejdůležitějšímu. Random ukázal na komentář číslo...

...96...

...který patřil  Skalinky

Jelikož na sebe vítězka nenechala kontakt, prosím, ať se mi co nejdříve ozve na email navlastnikuzi.blog@seznam.cz. Pokud se o výhru nepřihlásí do středy 12.2., budu losovat náhradníka. 

Vítězce gratuluji a pro vás ostatní mám dobrou zprávu, příští týden tady bude další giveaway.

4 komentáře: