pátek 17. ledna 2014

Pleťový krém Avéne

Zhruba před rokem tady byla mini recenze na vzorek krému Avéne a právě přes něj jsem se dopracovala až k dnešnímu článku o plném balení. 
Krém od Avéne jsem nejdříve zkoušela ve variantě na suchou pleť. Krém mě zaujal hodně, ale přece jen to nebylo úplně to pravé ořechové pro mě. Proto jsem si obstarala vzoreček varianty pro smíšenou pleť. Krém se mi líbil, a tak jsem se vydala pro plné balení.
Respektive ta cesta byla docela trnitá, protože v lékárně ho seženete za 500 - 600 Kč. Já jsem číhala na internetu a vychytala jsem ho ve výprodeji ještě se slevovým kuponem za cca 350 Kč. A mohlo se začít testovat.



Krém Hydrance od Avéne obsahuje vysoký podíl termální vody, která je tak vyhlášená právě pro tuto značku. Díky tomu je krém vhodný pro citlivou pokožku, kterou skvěle hydratuje a také má protizánětlivé účinky. Já ho mám navíc ve variantě pro normální až smíšenou pleť.

Krém je hodně lehoučký a spíše tekutější textury. Voní velmi neutrálně. Něco z něj cítit jde, ale není to nic konkrétního. Prostě takový typický lékárenský produkt pro citlivou pleť. 


Krém se dobře roztírá a bez problému se vstřebá. Té hydratace je pro pleť opravdu hodně. Nemůžu říct, že by vyloženě lepil, to by bylo přehnané. Ale prostě když si na pleť sáhnu, tak cítím, že jsem tam nějaký krém před chvílí dávala. Ale používám ho výhradně na noc a kupovala jsem ho cíleně na zimu, takže mi to vlastně i vyhovuje. Do rána je vše v pořádku. Pleť je jemná a snad i dostatečně hydratovaná. 

S dlouhodobějšími účinky to bude horší, a to ze dvou důvodů. Krém ubývá šílenou rychlostí, takže nějak dlouhodobě ani testovat nejde a za druhé, má pleť se nyní nachází v nějakém divném stavu. Něco jí chybí, ale já nevím co. Každopádně krém Avéne tento stav nezhoršuje ani nezlepšuje. 

Používala jsem ho dva týdny před Vánoci, poté jsem měla dva týdny pauzu a teď jsou to zase další dva týdny, co ho používám každý den. A krému už je tedy jen troška na dně, možná tak na týden. Je to tím, že krém je dost tekutý a je ho potřeba docela hodně. 

Co můžu říct určitě, krém neucpává póry. To je pro mě důležité, protože některé hodně hydratační kousky mi tohle dělat umí. Ale tento stav je u mě po celou dobu používání krému stejný, takže tady je to v pořádku. Trápí mě ale i šupinky, které se po delší době objevily především na bradě a ne a ne zmizet. Byly tam už před začátkem používání tohoto krému a jsou tam ve stejném množství doteď. Takže opět, krém tento stav nijak nezhoršil, ale rozhodně mi s tím ani nepomohl.


Závěrem vlastně ani nevím, jak krém hodnotit. Aktuálně jsem nejvíce naštvaná asi na to, jak rychle jsem ho  vypotřebovala. Na to, že mě i se všemi slevami stál krém docela dost peněz, tak bych si prostě představovala, že mi bude sloužit déle a dost možná i lépe. 

On ten krém není špatný, vlastně mi nic neprovedl. Má příjemnou konzistenci a vůni, dobře se roztírá, vstřebatelnost je průměrná, ale tolerovatelná. Stav pleti mi nijak nezhoršil a prostě je to fajn průměrný krém. Což asi, kdyby stál stovku, tak možná i jásám, ale nějak mám prostě blok, že za ty peníze jsem čekala trošku něco jiného. Krém měl samozřejmě i tu smůlu, že jsem ho používala v době, kdy má pleť není zrovna ok, ale můj problém také nedokázal nijak řešit. 

Konečné rozhodnutí, jestli ano nebo ne tedy nechávám na vás a na vašich zvyklostech, kolik jste ochotni utratit za průměrný krém. Pro někoho je pětistovka za krém normální a v tomto případě si ho klidně pořiďte. Je prostě příjemný a pleti neuškodí. Pro ty, co rádi kupují v levnějších vodách, mám dobrou zprávu, obdobné produkty najdete i jinde a levněji. Já sama si ho znovu nekoupím téměř určitě.

Měli jste nějaký krém od Avéne? Přijde vám obecně lékárenská kosmetika lepší než ta z drogerie?

15 komentářů:

  1. Pleťovou kosmetiku z lékárny jsem zkoušela a nadšená z ní nejsem. Momentálně tu mám pár kousků od Eucerinu, ale je to takové neurazí-nenadchne. Na Avene (konkrétně na krém z řady proti zarudnutí pleti) jsem měla takovou reakci, že už si asi na žádný jejich krém netroufnu - ani nevím, co to bylo za typ vyrážky, ale zbavovala jsem se jí týdny.
    Jinak momentálně používám mycí gel od Vichy (Normaderm pro mastnou pleť), ke kterému jsem přišla omylem, protože mastnou pleť nemám, ale překvapivě mi velice vyhovuje.
    Takže celkově mycí gely a krémy mi z lékárny vyhovují, v drogerii jsem ještě žádný zázrak nenašla, ale naopak pleťové krémy pořídím mnohem lepší v drogerii nebo krámku s přírodní kosmetikou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mycí krémy se teď chci zaměřit, tak díky za tip. krémy pořád zkouším a střídám a ne a ne najít ten pravý. zatím u mě ale asi vede Ryor, což by se také dalo považovat za levnější drogerii.

      Vymazat
  2. Ahojda,

    pokud můžu doporučit, tak problémy s pletí spolehlivě vyřeší Hadek. Já mu napsala mail, kde jsem popsala problémy pleti a on mi doporučil co s tím, koupila jsem přípravky a po měsíci a půl jsem naprosto v pohodě... Už jsem tak nějak nevěděla kudy kam a u Lucky na blogu jsem o něm četla chválu, tak jsem to testla a nelituju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za tip, píšu si a někdy ráda vyzkouším.

      Vymazat
  3. cca před rokem jsem se vyprdla na všechny krémy,pleťový vody apod. a od té doby se moje pleť mnohonásobně zlepšila,nevím co jsou ucpané pory,pupinky, začervenání,rozšířené póry.pleť si bez těchto věcí opravdu vystačí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty se o pleť NIJAK nestaráš? Žádnej krém, nic?

      Vymazat
    2. To je taky docela zajímavý tip, ale bojím se, že na to jsem moc na kosmetice závislá, abych to dokázala. :-D ale občas si dělám dny ,,bez kosmetiky", kdy jsem celý den zalezlá doma, tak prostě všechno vynechám, včetně krémů. ale není to tedy moc často.

      Vymazat
  4. Chtěla bych něco od nich vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Z tejto značky som vyskúšala viacero vecí, pre mňa je od nich najlepším produktom pomáda na pery Cold cream - to je na moje suché pery proste jednička a ešte majú super korektor na akné, taký zelený Couvrance. Pleťové krémy používam málo, keďže mám mastnú pleť tak sa veľmi krémovať nepotrebujem, možno by som sa mala, ale ja to proste tak cítim, že netreba. A či je tá kozmetika z lekárne lepšia ako tá z drogérie?Asi závisí od toho, čo ako, treba skúšať a čo ti sadne to používaj.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že se objevila i recenze Avéne. Připadá mi, že je v Čechách málo používaná, i když si myslím, že neprávem; já osobně ji mám velmi ráda a vyhovuje mi. Vyzkoušela jsem už několik produktů, zrovna teď používám tento samý krém ve variantě pro sušší pleť (riche), taky krém na oční vrásky Eluage a naprosto bezkonkurenční mi přijde jejich micelární voda - tu znám už několik let a pleť čistí úžasně. Celkově z lékárenské kosmetiky (Bioderma, La Roche Posay, Vichy....) mi tato značka vyhovuje nejvíc - krémy mají příjemnou textutu, nejsou příliš parfemované. Doporučuju k vyzkoušení!
    A co se týká přípravků od fy Hádek, tak ty jsou naprosto skvělé, 100% přírodní, krásně voní a pokožka po nich chrochtá blahem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Avéne patří k těm dražším značkám, tak možná proto není zase tolik oblíbená. Ale nalákala jsi mě na tu micelárku. Možná časem vyzkouším.

      Vymazat
  7. Avene je podla mna jedna z najlepsich lekarenskych kozmetik. Mala som tiez Cold cream a pery a ako nocny balzam sa mi velmi osvedcil. Momentalne pouzivam vzorku micelarnej vody a velmi mi vyhovuje. Dost silno uvazujem, ze si kupim plne balenie..len mam pocit, ze je to pomerne draha kozmetika..takze to budem este zvazovat :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Micelární voda je opravdu skvělá - příjemná, nelepivá, decentně parfemovaná. A vydrží hodně dlouho, protože není potřeba jí dávat moc. Já mám balení 400 ml (za 350Kč), používám už teméř půl roku každodenně a jsem v půlce!

      Vymazat
  8. tenhle krém jsem před pár lety měla na zimu a byl skvělý, krásně se vstřebával, nemastila jsem se, byla jsem hydratovaná, pod makeup super, vůbec nedráždil pleť... celkově mám avene moc moc ráda

    OdpovědětVymazat
  9. Moc vám všem děkuji za komentáře a skvělé tipy.

    OdpovědětVymazat