úterý 11. června 2013

Bath and Body Works

Bath and Body Works je pro mě poměrně nová značka, ale hned jak jsem ji viděla v eshopu Plum, přišla mi hodně sympatická a hned jsem se rozhodla pár věcí vyzkoušet. Sáhla jsem po tělovém spreji, antibakteriálním gelu a svíčce. V nabídce můžete ještě najít třeba sprchové gely, tělová mléka a další. A co je hlavní, tak vše v množství voňavých variant. 

Tělový sprej Sweet Pea

Na tělový sprej jsem se těšila ze všeho nejvíce  a opravdu mě nezklamal. Podobné produkty mám ráda a štve mě, že nejdou úplně tak běžně sehnat v drogeriích. Nejčastěji je tedy kupuji z Avonu, ale nepohrdnu příležitostí, když je objevím někde jinde. Od Bath and Body works jsem si vybrala variantu Sweet Pea a voní to přesně tak, jak název napovídá. Je to sladší vůně, ale žádný těžký bolehlav. Je jemná, nasládlá, jdou z toho cítit opravdu broskve. Navíc vůně není nijak přehnaně chemická. Vyhovuje mi na 100%. Prostě ideální letní vůně. Příjemně překvapila i výdrž.Tělový sprej toho obecně moc nevydrží, Avonem se třeba můžete stříkat co půl hodiny. Sweet Pea ale na sobě lehce cítím i po pěti hodinách. V horké parní dny to tedy naprosto dokonale nahradí parfém. Balení je navíc plastové, takže není těžké a hodí se do kabelky či na cesty. Množství je 88 ml a cena 113 Kč. Vzhledem k vlastnostem spreje mi přijde adekvátní. Teď už mi zbývá jediné. Přemluvit počasí, aby už konečně přišlo léto, abych sprej mohla plně využívat. V budoucnu si ještě nějaký tělový sprej Bath and Body works chci pořídit. Už teď si brousím zuby na vanilkovou variantu.

Antibakteriální gel Cookie Dough

Antibakteriální gel je věc, bez které nedám ani ránu. Jsem tím tak trochu pověstná a všechny mé kamarádky moc dobře vědí, že kamkoliv se jde, já pořád ,,čistím" ruce. :-D Takže mám i celkem velkou spotřebu. V poslední době jsem si navykla na Isanu, protože za ty peníze je to prostě poklad, ale rozhodla jsem se pro jednou zkusit něco ,,luxusnějšího". Přiznám se, že při objednávání jsem spíše než samotnou parfemaci, řešila obrázek, který je na lahvičce. Přece jen to je věc, kterou denně vytahuji na veřejnosti. A z nabízených variant vypadal nejméně infantilně právě Cookie dough. A až při prvním nanášení mi došlo, že vlastně čokoládové parfemace moc nemusím, ale tak nevadí. :-D Jedná se o žlutou gelovitou tekutinu, která v sobě má modré částečky. Ty se při letmém roztírání ihned ztrácí, nijak mi tam nepřekáží a v podstatě je při aplikaci vůbec nezaznamenáte. V prvních sekundách z toho logicky čpí alkohol. Nic překvapivého, na tom jsou tyto produkty prostě založeny. Ihned potom se ale rozline poměrně věrná vůně čokoládového koláčku. A drží a drží. Ještě i po hodině to jde z rukou cítit. Není to tedy má top vůně, něco ovocnějšího bych brala více, ale nemám s tím problém, je to vcelku příjemné. K tomu se navíc bleskově vstřebá, nelepí a kupodivu ani nevysušuje ruce. Vždy jsou po použití gelu krásně jemné a voňavé.
Celkově jsem s tímto antibakteriálním gelem velmi spokojená. Akorát je tedy maličký a rychle ubývá. Cena je 60 Kč. Do budoucna koupi dalšího kousku přímo nevylučuji, ale ani to nemám nijak v plánu. Vzhledem k mé spotřebě asi zůstanu u levnějších variant. 

Svíčka Market Peach

Původně jsem si chtěla koupit svíčku větší, jenže než jsem to všechno stačila naházet do košíku, už byly všechny pryč. A jediné, co ještě zbývalo, byla právě miniatura Market Peach. A tak jsem honem honem rychle přihodila aspoň tohle, než také zmizí. Což byla trochu blbost konat takhle bez rozmyslu, ale co už teď člověk nadělá. Problém je ten, že svíčka je za ty peníze opravdu miniaturní. Dát 130Kč za 10 hodin hoření, to je fakt úlet. I taková votivka Yankee Candle stojí třetinu a vydrží ještě o nějakou hodinu navíc. Jinak je tedy svíčka krásná, roztomilá a hezky voní, to se jí zase musí nechat. Balení je opravdu vychytané do posledního detailu, je ze skla a ještě přiklopeno stylovým víkem. I když název svíčky mluví jen o broskvích, v popisu je ještě uvedeno, že kromě tohoto ovoce je ve svíčce ukryta vanilka, citrusy a maliny. Když si přičichnete k nezapálené svíčce, tak tam ale stejně jdou cítit jen ty broskve. Při prvním zapálení se to nezměnilo. Linula se z toho příjemně nasládlá vůně broskví. Teprve při druhém zapálení se rozvinula i ta vanilka a byl to opravdu příjemný mix. Na třetí zapálení už se to tedy nestihlo moc rozhořet a zdechlo to. Ani to nevyhořelo úplně do dna, tak půl centimetrová vrstva tam zůstala. Vůně to tedy byla příjemná, dokázala provonět celý pokoj, ale byla tak trošku umělá. Asi bych to přirovnala třeba ke svíčkám Brise nebo Air Wick. Ty také krásně voní, ale jsou prostě umělé. Na Yankee Candle to nemá ani náhodou. Takže víckrát svíčky Bath and Body Works asi opakovat nebudu. Nejsou špatné, ale za ty peníze nestojí.

Jsem ráda, že jsem měla možnost značku Bath and Body Works poznat a vyzkoušet. Mají ve své nabídce opravdu hodně voňavých a hlavně funkčních pokladů. Nejlepší je rozhodně tělový sprej, k tomu se budu určitě vracet. Atibakteriální gel je určitě také super, hezky voní, nevysušuje ruce, ale mám už jiné favority. Svíčka není špatná, ale poměr cena/výkon je pro mě naprosto nedostačující, takže tam do budoucna spíše ne.

Všechny věci jsem kupovala na plumfooleryshop.cz

Co vy a Bath and Body Works? Láká vás? Zkoušeli jste už něco?

8 komentářů:

  1. Jak už jsem Ti psala u jiného článku, měla jsem antibakteriální gel ve verzi Sweet Pea a super, já z něj byla nadšená. No jo, zprostředkovatelé vyjdou draho, z Ameriky to je za dvacku ;-) Jinak mě tahle značka rozhodně láká moc, mají široký sortiment a jak tak koukám na jejich web, to by se to vybíralo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem několik věcí vyzkoušela díky sestře, která bydlí v americe a vozí nám to jako suvenýry :D. Se vším jsem byla maximálně spokojena :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, když ten tělový sprej srovnáš s Oriflame, nebo Avíon spreji, které zvítězí? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oriflame jsem nikdy neměla, tak to bohužel nevím. Avon mám moc ráda a řekla bych, že ty jejich vůně jsou ještě více realističtější, ale zase je to vůně od vůně. Měla jsem jich fakt spoustu, některé byly super, některé mi moc nevoněly. Bath and Body works mají rozhodně lepší výdrž. Avon je zase výrazně levnější. Celkově jsou asi o chlup lepší ty z Avonu.

      Vymazat
  4. To je super, miluji vůni hrachorů (sweet pea), jen se mi nikdy nechtělo dávat mega pálku za poštovné z e-baye, a to jsem se tam zrovna včera na ten tělový sprej dívala. Díky za tip, musím objednat a zkusit, jestli tam ten hrachor poznám:)

    OdpovědětVymazat
  5. Gel s vůní cookie těsta si tedy neumím představit :p..myslím, že by mi takový parfém spíš vadil, ale možná to voní naopak krásně...A ta svíčka je úžasná, broskvové vůně miluju :).
    MalaMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Na tento blog jsem dnes narazila náhodou, ale musím reagovat, ačkoliv je článek již starší...
    Jen pro úplnost - Sweet Pea je hrachor vonný, tato vůně od B&BWorks ani náznakem nepřipomíná broskve, jak píše Stannah, tak jen pozor, abyste nebyli z vůně zklamaní...

    OdpovědětVymazat