středa 19. prosince 2012

Limitované kolekce Essence 2013

Essence v poslední době zveřejnili hned několik budoucích limitovaných kolekcí. Sama jsem zvědavá, kolik z nich k nám skutečně dorazí. V zahraniční jsou jejich data vydání plánována na leden - únor 2013. Kdy to bude u nás, to si raději netroufám tipovat, ale myslím si, že budeme mít vystaráno minimálně do jara.

Fantasia

Tuto kolekci už jsem vám ukazovala. Bohužel si myslím, že zrovna tohle bude patřit k limitkám, které nedorazí. Ani v zahraničí o jejím vydání není sebemenší zmínka. Takže já si myslím, že to bude taková ta limitka, co bude občas v nějaké zapadlé drogerii nebo že nebude vůbec. Mně osobně to ale nevadí. Líbí se mi akorát tvářenka, a to spíše jen na obrázku. Na tvářenky od Essence se zrovna moc necítím.


Snow Jam

Tak tohle je pod dlouhé době limitka, která mě opravdu nadchla. Rozhodně bych nepohrdla krémem na ruce, pilníky by se mi také hodily a ten fialový a světle modrý lak se mi také moc líbí. Tady se opravdu budu modlit, aby k nám dorazila. Pro mě jasný favorit.

Vintage District

Další limitka na které jsou zatím jen pozitivní reakce. Já osobně bych to viděla na top coat. Pořád žádný nemám a tohle by byla konečně možnost si jej pořídit. A možná bych přidala i ten červený lak, vypadá to na zajímavý odstín. Poměrně hezky vypadá i rtěnka a lesk v jednom, ale tady bude hrát roli to, jak to bude vypadat ve skutečnosti. Ale jelikož rtěnky od Essence obecně nesnáším, tak si nedělám příliš iluze. Opět je na obrázku pěkná i tvářenka, ale mě děsí to množství zlaté a asi bych do ní nešla.

Hugs and kisses

Valentýnská kolekce, tedy pro zahraniční zákaznice. My můžeme doufat, že se nám to bude krýt aspoň s prvním májem. Tahle limitka se mi moc nelíbí. Ta nazelenalá tvářenka je přímo děsivá.  Voňavku od Essence také prosím ne, stačí mi ty žvýkačky, co se prodávají normálně. Laky jsou moc zářivé. Líbí se mi ten fialový, ale v podobných odstínech mám doma laky asi tři. Jedině nějaké ty třpytky by nebyly k zahození. 

Zdroj ke všem fotkám: www.nihrida.com

Co na budoucí limitky říkáte? Která se vám líbí nejvíc a bez které byste se úplně obešli?

16 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Whááá, kéž by dorazila alespoň Vintage! Hugs and Kisses se jim teda fakt nepovedla, opravdu tak pro hodně mladé slečny, navíc vypadá strašně lacině (já vím,že je, ale na ostatních kolekcích to není tak znát:) ). Ale lip scrub a glitrové laky bych vyzkoušela :)

      not-a-perfect-girl


      Vymazat
  2. Já bych se obešla bez všech a asi obejdu, ale nejvíc se mi líbí Snow Jam, konkrétně ty laky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí akorát ty Vintage stíny, celkově mě ale limitky nechávají chladnou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já osobně si vyberu nějaký ten kousek v každé, ale zase to není nic kvůli čemu bych "stanovala" před drogérkou :-D

    OdpovědětVymazat
  5. jsem zvedaa co z nich dorazi sem, nektere veci se mi libi, ale radsi se nechci tesit... :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Vintage tvářenka je náádherná !!:) Doufám, že k nám přijde tahle kolekce a pak i ta na snowboard - ty pěnové stíny jsou úžasné ! A kolekce xoxo je taky úžasná - hlavně ty umělé řasy se mi moc líbí. Já je teda neumím nalepovat, ale kvůli těmhle se to naučím :D

    Jinak holky nezapomente se přihlásit do první Giveaway plné kosemtiky :) Odkaz níže

    Oficiálně první Giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se líbí snow jam a fantasia, ale taky se bojím že nikdy nedorazí k nám jako vždy :D
    www.nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se líbí všechny hrozně moc :).

    OdpovědětVymazat
  9. Těším se na tu Fantasii, vypadá moc pěkně:)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji všem za komentáře a teď už nezbývá nic jiného, než čekat, které kousky nás příští rok poctí svou přítomností či nikoliv.

    OdpovědětVymazat
  11. U nas v Nemecku uz Fantasia je :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vintage vyzerá jediná tak, že by som si tam niečo kúpila ale neviem, či k nám niekedy dorazí :/

    OdpovědětVymazat
  13. Doufám,že něco dorazí k nám. Vypadají všechny úžasně a rozhodně si v každý něco vyberu. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nekup jsi ten top coat.Essence ho má i ve stále nabídce a je příšerný,ani po půl hodině není lak suchý,strašný!

    http://ilovekosmetika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Hugs and Kisses už dorazilo, tedy alespoň k nám. Neodolala jsem lip tintu a dobře jsem udělala. Barvička drží, drží a...drží. Krásně krvavě rudá.

    OdpovědětVymazat