čtvrtek 15. listopadu 2012

Šampón proti lupům Dove

Na mé poličce v koupelně musí vždy stát i šampón proti lupům. Čas od času se mi prostě bílé mršky v hlavě objeví. Ale stačí dvakrát třikrát sáhnout po šampónu proti lupům a je zase na chvíli po problému. 
Bohužel mé vlasy si na každý šampón dokážou natolik zvyknout, že vypotřebovat nějakou lahvičku aspoň do poloviny, to bývá kolikrát problém. A abych si mohla koupit stejný šampón dvakrát, tak to nepřichází v úvahu. To je také důvod, proč jsem nezůstala u skvělého šampónu proti lupům Fructis a musela vyzkoušet zase něco nového. Volba padla na Dove a výsledek nic moc. Lupy se mě drží už dva měsíce a stále nechtějí zmizet. :-(


Na lahvičce se moc informací nedočtete. Tento šampón je z řady Repair Therapy a měl by zanechat vlasy bez lupů a chráněné proti poškození. Toť vše.

Šampón má klasickou ,,dove" vůni. Oni mají snad jednu jedinou univerzální parfemaci. V životě jsem od nich neměla něco, co by se svojí vůní nějak odlišovalo. Ale nevadí mi, je naopak velmi příjemná a evokuje ve mně čistotu. 
Šampón má konzistenci přesně tak akorát, není zbytečně moc tekutý, ale zároveň jde bez problému dostat ven z lahvičky. Naprosto neuvěřitelně pění. Během chvilky se vám na hlavě vytvoří opravdu hustá pěna. To se mi snad s jiný šampónem ani nestalo.:-) Smýt jde také naprosto bez problémů. Takže co se týče samotné aplikace, nikde žádný problém, naprostá spokojenost.
Vlasy mi vydrží v přijatelném stavu dva tři dny, což je u mě standard, takže také v pořádku. Jestli  jsou chráněné, tak to moc nevím. Ten výsledek se prostě nijak neliší od jakýchkoliv jiných šampónů.

Jak už jsem psala na začátku, kámenem úrazu je bohužel neplnění hlavní funkce tohoto šampónu, což by mělo být odstranění lupů. Lupy se mi objevily někdy v průběhu září a já jsem ihned začala používat tento šampón. Jsou to tedy dva měsíce, půlka lahvičky už je spotřebovaná, jen výjimečně jsem ho prostřídala s jiným šampónem a lupy mám pořád. Není to tedy nijak zlé, ale není to ani o kapku lepší. Mám tam stejně lupů jako před začátkem používání tohoto šampónu. A dva měsíce, to už mi přijde jako sakra dlouhá doba na to, aby to aspoň trochu zabralo. Navíc mé vlasy si na něj začínají už dost zvykat a já cítím, že je nejvyšší čas zasunout lahvičku do kouta a začít používat jiný šampón. Ale ty lupy mám prostě pořád. Dokonce mě napadla hříšná myšlenka, že znovu koupím ten Fructis. Zase na druhou stranu, lupy sice odstranil, ale mým vlasům už ke konci moc nevyhovoval. Takže se asi v drogerii porozhlédnu zase po něčem jiném.

Závěrečný verdikt: Jako běžný šampón je tento od Dove docela dobrý. Příjemná aplikace, bohatě pění, vlasy jsou hezky umyté, zbytečně se nemastí. Vše naprosto v pořádku. Ale pokud máte lupy, tak tohle není nic pro vás, s těmi prostě nehne.

Máte nějaký návrhy na šampón proti lupům, po kterém mám sáhnout?


13 komentářů:

  1. Doporučuju hennový proti lupům. Mají ho snad v každé drogerii a pomáhá zaručeně . A tuhle jsem viděla v takové malé drogerii šampon se solí z Mrtvého moře od Reginy. Nezkoušela jsem ho, ale mohl by být taky fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Nebo nějaký bylinný šampon by mohl pomoct. :)
    Případně jsem měla docela ráda ten modrý od Palmolive, sice to není žádná superznačka, ale je docela fajn... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle sampon jsem mela a je uplne na prd:D uz bych si ho vickrat nekoupila. Ale s tou vuni ma pravdu, sice maji jedinou parfemaci ale me ta jejich vune proste evokuje cistotu, presne jako tobe:)
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Doporučila bych ti od Eucerinu proti lupům :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám sletný problém, ale z jiného důvodu. Vlastním nemoc, která se jmenuje lupénka a mám jí převážně ve vlasech. Takže musím používat různá mazátka a pak je s lupama amen. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně na lupy vždy pomůže Head@Shoulders, párkrát umyju a pak mám dlouho pokoj. I taťka je s ním moc spokojený, to se mu lupy dělají dost:)

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji za tipy, něco si z toho určitě vyberu a snad to zabere.

    OdpovědětVymazat
  8. Zkoušela jsem Baleu, Pure cosi, bez silikonů a na vlasovou pokožku mi to pomohlo, lupy mi zmizely :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja používam tento a celkom mi pomohol :o)

    OdpovědětVymazat
  10. já mám dobrou zkušenost s šamponem s mořskou solí od firmy Adarda.cz. Je skvělej proti lupů a vlasy mají pak větší objem :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já používám právě tento šampon od DOVE a je proti lupům nejlepší. Problém je že ho nemůžu nikde sehnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel tento šampon už se na českém trhu neprodává :-(

      Vymazat
  12. Jj, mně tento Dove šampon taky jako jediný pomáhal :-( Psal jsem na Dove, přestali ho vyrábět.

    OdpovědětVymazat