Je krásné sledovat, jak se tento fenomén rozrůstá. Před dvěma lety tady byly jen takové nesmělé pokusy, loni se to slušně rozjelo a bylo z čeho vybírat. A letos? Stačí si pomyslet na jakoukoliv značku a můžete si být jistí, že bude mít kalendář ve své nabídce. Stačí už jen vysypat prasátko a začít si vybírat.
Kalendáře jsem se snažila řadit zhruba podle ceny od těch levnějších až po luxusní kousky.
Essence
Cenově zajímavý je rozhodně kalendář Essence, seženete ho za zhruba 650 Kč. Problém tedy je, že vypadá dost vyprodaně. Na netu už ho nikde nevidím, ale měl by být ještě v Globusu. Musím říct, že se mi fakt líbí, a to nejen vizuálně. Obsahuje plné produkty, které jsou vesměs dobře využitelné. Jen na můj vkus obsahuje také dost nekosmetických nesmyslů jako vánoční pytlíky, samolepky atd.
Marionnaud parfumerie
Pokud už neseženete Essence, ale pořád chcete něco levného a plné dekorativní kosmetiky, perfektní je kalendář od Marionnaud. Obsahuje čistě jen dekorativku jejich privátní značky a koupíte ho za 699 Kč.
Nivea
Milý překvapením pro mě je kalendář Nivea. U takhle mainstremových značek to ještě tolik obvyklé není.A jak jsou ty jejich produkty všechny modré, dohromady to vypadá fakt kouzelně. Je to navíc takový rodinný kousek - bude tam i něco pro pány, poté nějaké nekosmetické věci, třeba pro děti. :-) Za mě moc hezký kalendář, kde bych většinu využila, protože Niveu mám ráda. Cena je 799 Kč a koupíte ho exkluzivně v Tetě.
Douglas parfumerie
Tento kalendář vzbudil obecně u blogerek největší pozdvižení. Dost možná proto, že se začal prodávat jako jeden z prvních a cenově je opět super, 899 Kč. Za mě je ale obsah docela slaboučký. Těch exkluzivních produktů je tam pár a spíše jsou to samé Douglas maličkosti.
Yves Rocher
Velmi mile mě překvapilo, že i jedna z mých nejoblíbenějších značek Yves Rocher přišla také s kalendářem. A to za velmi sympatickou cenou, která byla necelých 1 200 Kč. Hodně jsem o něm přemýšlela, ale zase jsem si říkala, že chci díky kalendáři vyzkoušet něco nového, a to se mi u této značky moc nepovede, protože mám prozkoušený křížem krážem celý jejich obchod. I tak je to ale jeden z mých favoritů. Na eshopu už ho tedy nevidím, ale v prodejnách snad ještě bude.
Loccitane
Loccitane kalendář považuji za nejlepší co se poměru cena/výkon týče. Na to, jak drahá ta značka normálně je a jak veliké a zajímavé produkty v kalendáři jsou, tak je to prostě super. Seženete ho za 1 350 Kč. Já jsem ho měla loni a fakt i zpětně můžu říct, že jsem si ho užila. Jen tedy letos je dost podobný, a tak by byla škoda koupit zase to samé.
Makeup Revolution
Milovníci dekorativky si mohou užít i kalendář Makeup Revolution, který za 1 400 Kč ukrývá 24 produktů v plné velikosti. Kdo chce značku více prozkoušet, tak to není špatné. Mě osobně ale tedy vůbec neláká.
Dr Hauschka
Tak tady mě mile překvapila cena. Měla jsem ho schovaný na konec článku, ale musela jsem ho přemístit. 24 malých překvapení o Dr Hauschky seženete už za 1 450 Kč. Také by mě lákal. Já jsem letos obecně prostě spíše na tu péči.
NYX
Je libo nekonečně množství produktů na rty? Nyx vaše přání vyslyší. Jejich kalendář obsahuje 24 ikonických produktů na rty. Cena je 1 500 Kč. Já osobně bych uvítala větší produktovou variabilitu, tím spíš, co má Nyx běžně v nabídce. A tak mě také moc neláká.
Kiehls
Začíná cenově přituhovat, ale o to více mé srdíčko plesá. Kiehls a 24 zlatíček? Váhala jsem opravdu jen chvíli. Sice je to fakt pálka, ale jsou tam mimo jiné i plná balení, která jsou sama o sobě fakt drahá, takže se to ve finále vyplatí a pro mě je to značka, která mě hodně baví a chci ji pořád zkoušet. Nebudu vám lhát, už se vyhřívá u mě doma a čeká na první prosinec, kdy otevřu první okýnko. Cena je 1 990 Kč.
Clinique
Tohle byl můj loňský favorit a letos jsem na něj měla políčeno. Nakonec jsem ale usoudila, že kosmetika Kiehls mě bere o něco více, a tak jsem peníze obětovala raději tam. Ale kdybych měla neomezený budget, jdu do něj také. Cena je 2 000 Kč.
Clarins
Clarins se mi také hodně líbí a kdyby nebyl tak neskutečně drahý, tak si ho také rovnou pořídím. Je tam spousta věcí, co bych chtěla vyzkoušet. Ale 3 000 Kč, to už je pěkná pálka.
Pokud vám to stále nestačí a chcete se poohlédnout v zahraničí, doporučuji článek Černé Moory případně video Fleur de Force. U sousedů byl můj favorit kalendář Asosu, který jsem už už objednávala, jenže než jsem se rozhoupala, byl vyprodaný. Ten by stál za to. A kdybych měla neomezený rozpočet, šla bych do luxusních značek Lorealu, ten je boží.
Teď už zbývá jen poslední otázka. Tak který bude ten váš?